سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برنامه‌ریزی‌هایمان روی قهرمانی تراکتور سازی بود

رئیس سازمان لیگ گفت: هیچ نقشی در اتفاقات تبریز نداشتیم و تمام برنامه‌ریزی‌هایمان روی قهرمانی تراکتورسازی بود.

تاج در گفتگو با خبرتگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جلسه‌ای با علی کفاشیان درباره برنامه‌های تیم ملی هماهنگی اردوها و بازی‌های تیم ملی در فصل آینده داشتیم قرار است این جلسات برای هماهنگی‌ بیشتر ادامه‌دار باشد همچنین یک جلسه‌ دیگر برای مشخص کردن برنامه‌های بازیهای لیگ برتر فصل آینده برگزار خواهیم کرد

وی افزود: لیگ پانزدهم از نهم مرداد ماه شروع می‌شود و ما در این مدت آیین‌‌نامه‌ جدیدی برای فصل نقل و انتقالات ارایه خواهیم داد البته تاریخ نقل و انتقالات از 12 خرداد ماه شروع می‌شود و تا چند روز پیش از شروع فصل جدید ادامه خواهد داشت.

تاج خاطر نشان کرد: در جلسات هیات رئیسه به جمع‌بندی رسیدیم که بیشتر تیم‌ها جوانگرایی کنند که خود کی‌روش این موضوع را تایید کرد و در فصل جدید شاهد بازیکنان جوانی در لیگ خواهیم بود همچنین می‌خواهیم در نشستهای هیات رئیسه در مورد بودجه تیمها دستمزد بازیکنان جلساتی برگزار کنیم.

رییس سازمان لیگ تاکید کرد: در فینال جام حذفی اگر ذوب‌آهن تیم نفت را شکست دهد نفت به پلی آف می‌رود.

وی در پایان گفت: سازمان لیگ در اتفاقات افتاده و حواشی به وجود آمده در مورد قهرمانی سپاهان بی‌تقصیر است ما فکر می‌کردیم که تراکتور قهرمان لیگ برتر است.

برای فصل آینده به تیم‌ها ابلاغ کردیم که تیم ب تشکیل دهند و هر تیمی که بتواند تیم ب تشکیل دهد در نیم فصل دوم یک هفته بیشتر فرصت برای جذب بازیکن در نقل و انتقالات دارد و این تشکیل دادن تیم ب در راستای جوانگرایی لیگ است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۲۰:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
یعنی بی کفایت تر از کفاشیان-تاج-بهروان-حسن زاده و عسگری هیچ کجای دنیا نیست اصلا هم نمیخوان قبول کنند که ضعف مدیریتی داره باعث هرج و مرج میشه
محمدرضا
۱۷:۱۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
آره به جون خودت!