سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان:

به دنبال خاطیان بازی تبریز هستیم/فعالیت تیم ملی از خرداد ماه آغاز می شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: گزارشات لازم توسط سازمان لیگ به وزیر ورزش و جوانان ارایه شده و به دنبال خاطیان بارز تبریز هستیم.

به گزارش خبرتگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه همایش شناسایی و نخبه‌یابی فوتبال پایه در استان تهران با اشاره به حواشی دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران بیان کرد: بر بازی انجام شده در تبریز از 2 منظر نگاه می‌کنیم من به همراه مسئولان استانی در جایگاه بالاییی نشسته بودم و می‌دانستیم که تیم سپاهان بازی خود را 2 بر صفر جلو است ولی در زمین ورزشگاه و از کادر خود باشگاه تراکتورسازی اعلام کردند که بازی تیم‌های سپاهان و سایپا 2-2 مساوی شده و با همین نتیجه تساوی 3 – 3 تیم فوتبال تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به صحبت‌های مطرح شده این ذهنیت به دیگران نیز منتقل شد که با پایان بازی تیم تراکتورسازی برنده شده است. البته با توجه به اینکه موبایل و اینترنت هم قطع بود این شایعه پراکنده شد و گوینده خود ورزشگاه هم از طریق میکروفون قهرمانی تیم تراکتورسازی را اعلام کرد. متاسفانه کار خیلی بدی صورت گرفت و قطعا با افراد خاطی برخورد خواهد شد. البته در بازی فوتبال هیچ چیزی مشخص نیست و قهرمانی تا ثانیه‌های پایانی باید تلاش کند.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون در زمینه پیگیری این موضوع چه اقداماتی انجام شده عنوان کرد: قطعا ما پیگیر موضوع هستیم و گزارش‌هایی نیز جمع‌آوری شده است و یک گزارش توسط سازمان لیگ به وزیر ورزش و جوانان ارایه شده و اگر خطا یا خطاهایی صورت گرفته باشد به طور حتم با آن برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت تهران افزود: بازی جوانمردانه‌ای در زمین مسابقه انجام شد و نتیجه آن به هیچ وجه از قبل مشخص نبود اگر تیم تراکتورسازیی با همین شرایط برنده بازی می‌شد به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا می‌کرد تیم نفت تهران هم تمام تلاش خود را به کار می‌گرفت تا پیروز میدان باشد البته من به عنوان شانس اول قهرمانی برای 2 تیم تراکتور سازی و نفت تهران در تبریز حضور داشتم.

وی در خصوص شرایط لیگ برتر در سالی که گذشت بیان کرد: لیگ خوبی را برگزار کردیم و رقابت‌ها به خصوص در بالا و پایین جدول زیاد بود و بازی‌ها حساسیت‌های بالایی داشت و از نظر عملکرد داوری نیز سال پربار و خوبی را پشت سر گذاشتیم همچنین جوانگرایی نیز کارهای خوبی در برخی تیم‌ها صورت گرفت البته برخی باشگاه‌ها کیفیت و استاندارد لازم را نداشتند ولی در مجموع لیگ امسال به سال گذشته بهتر بود.

وی با اشاره به برنامه‌های تیم ملی تصریح کرد: کار تیم ملی از اوایل خرداد ماه آغاز خواهد شد و برنامه‌ریزی برای اردوهای ترکیه به زودی انجام می‌شود و در حال حاضر بازی با تیم ازبکستان قطعی شده است.

کفاشیان در خصوص خصوصی‌سازی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: من در خصوص این مساله نظر نمی‌‌دهم ولی به نظرم باید ابتدا قوانین را اصلاح کنیم و بعد به خصوصی‌سازی این 2 باشگاه بپردازیم.

وی درباره وضعیت باشگاه راه‌آهن مبنی براینکه از یک بازیکن به صورت غیر قانونی استفاده کرده است گفت: کمیته انضباطی در حال پیگیری این موضوع است و نتیجه نهایی به زودی مشخص خواهد شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.