سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات جهانی تکواندو-روسیه؛

نایب قهرمان جهان کنار رفت/ سومین نماینده بانوان هم حذف شد

رقابت های تکواندو قهرمانی جهان امروز شنبه 26 اردیبهشت ماه با حذف نمایندگان ایران در روسیه پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پنجمین روز از بيست و دومين دوره مسابقات تكواندو قهرمانی جهان در مرحله مقدماتی رقابت های اوزان 73- كيلوگرم بانوان و 87- و 87+ كيلوگرم مردان از صبح امروز در سالن "تراكتور" شهر "چليابينسك" آغاز شده است.

سجاد مردانی، تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم کشورمان و نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات جهانی در مکزیک، پس از یک دور استراحت در نخستین گام به مصاف "مارتین سدراس" از جزایر سیسیل رفت و در کمتر از 30 ثانیه در راند اول حریفش را ناک اوت کرد و برنده از شیاپ چانگ خارج شد.

مردانی در ادامه رو در روی "روبلیز دسپایگن" از کوبا قرار گرفت که در پایان 5 بر 4 نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. این بازیکن کوبایی مدال برنز المپیک و جهان را در کارنامه دارد.

امید عمیدی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان که در نخستین گام، "نیونگسا مالاندا" از کنیا را پیش رو داشت به دلیل حاضر نشدن این ورزشکار در این مبارزه، برنده علام شد و راهی دور بعد شد. نماینده کشورمان در دور دوم به مصاف "کیا چانگ" از چین تایپه رفت که با امتیاز، 14 بر 13 نتیجه را واگذار کرد و گردونه مسابقات حذف شد.

هانیه اخلاقی تکواندوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف "اسنا ایدین" از ترکیه رفت که در راند طلایی به برتری رسید و راهی دور دوم شد اما در این مرحله نتیجه را به "جکی گالووی" از امریکا واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، 2 مدال طلا را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.