سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات جهانی تکواندو-روسیه؛

حذف عمیدی از مسابقات/ نخستین پیروزی بانوان

مرحله مقدماتی مسابقات جهانی تکواندو در روسیه در وزن 87- کیلوگرم امروز شنبه 26 اردیبهشت ماه با صعود نمایندگان ایران به دور دوم آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در پنجمین روز مسابقات جهانی تكواندو در شهر "چلیابینسک" روسیه، مرحله مقدماتی رقابت های اوزان 73- كيلوگرم زنان و 87- و 87+ كيلوگرم مردان برگزار می شود.

امید عمیدی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان در این مرحله ابتدا "نیونگسا مالاندا" از کنیا را پیش رو داشت که به دلیل حاضر نشدن این ورزشکار برنده از شیاپ چانگ خارج شد و به دور دوم راه یافت. نماینده کشورمان در دور دوم به مصاف "کیا چانگ" از چین تایپه رفت که 14بر 13 نتیجه را واگذار کرد و گردونه مسابقات حذف شد.

اما در بخش بانوان هانیه اخلاقی تکواندوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف "اسنا ایدین" از ترکیه رفت که بعد از تساوی 14 به 14 در راند طلایی به برتری رسید و راهی دور دوم شد. اخلاقی در دور بعد با "جکی گالووی" از امریکا رقابت دارد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، 2 مدال طلا را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، روسیه ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.