سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوستی مهر:مهدی برای این تیم زحمت کشیده است/فوتبال فقط سرخابی ها نیست

مراسم بدرقه تیم فوتبال دانش موزی ایران اعزامی به مسابقات جهانی اتریش با حضور مهدی مهدوی کیا فوتبالیست با سابقه کشورمان در هتل اکادمی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در این مراسم مهدوی مهدوی کیا سفیر المپیاد های درون ورزشی مدارس و ارمیان رئیس فدراسیون دانش آموزی و علی دوستی مهر سر مربی ایت تیم حضور یافتند.

دوستی مهر:مهدوی کیا  برای این برنامه ریزی کرده است

سر مربی تیم فوتبال دانش آموزی گفت:با توجه به وقتی که مهدوی کیا برای این بازیکنان گذاشته است این تیم برای موفقیت برنامه دارد.

دوستی مهر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:این بازیکنان در آینده می توانند فوتبال ما را تضمین کنند و فوتبال را به دنیا معرفی کنند.

وی ادامه داد:زمانی که حرف از فوتبال می شود همه دنبال سرخابی ها هستند اما ما آمده ایم که با تلاش و انگیزه ای که مهدی دارد و تاسیس باشگاه کیا زیر ساخت های فوتبال ایران را محکم و محکم تر کند.

دوستی مهر در مورد تیم فوتبال دانش آموزی کشورمان قبل از اعزام به اتریش گفت:این تیم 4 ماه تمرین مداوم داشته است و امیدواریم در مسابقات مقامی در خور نام ایران و تلاش این بازیکنان کسب کنیم.

دوستی مهر افزود: ما در مسابقات اتریش علی رغم اینکه نتایج اهمیت دارد اما هدف اصلی ما نتیجه گیری نیست و باید به دنبال الگو سازی هستیم و شما می بینید که در لیگ برتر حتی یک کدیر عامل به دلیل چند نتیجه ضعیف برکنار می شود و آنها از فوتبال لذت نمی برند و البته کشور هایی که فوتبال حرفه ای دارند در مورد تیم های پایه به دنبال نتیجه نیستند.

وی گفت: ما به دنبال این هستیم که استرس را از بین ببریم و مهم این است که 5 بازیکن همانند مهدوی کیا به فوتبال ارائه دهیم ما و فدراسیون در کنار هم قصد خدمت به فوتبال را داریم .

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی :

تیم دانش آموزی ما در اواخر دی ماه سال گذشته با برنامنه ریزی و تلاش دوستی مهر و مهدوی کیا آغاز به کار کرد و از 110 روز قبل نیز به صورن رسمی تمرینات را در کمپ تیم های ملی آغاز کرد وی از 22 بهمن ماه نیز به طور رسمی تمرینات کلید خورد.

 ارمیان در این باره وی ادامه داد:بازیکنان حاضر در این تیم از 12 استان کشور هستند و سعی بر این بوده که از تمامی بازیکنان واجد شرایط در این تیم استفاده شود و از زمانی که این طرح آغاز شد مهدوی کیا این تیم را زیر نظر داشته است.
وی در پایان گفت :این نفرات از دل المپیاد درون مدرسه ای انتخاب شدند و از لیست 50 نفره منتخب فقط 15 نفر به تیم اصلی راه پیدا کردند .

لازم به ذکر است این تیم فردا ساعت 5 به اترش اعزام می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.