سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رئیس جمهور:

800 میلیارد ریال برای رونق اقتصادی سرمایه گذاری می‌شود

معاون رئیس جمهور گفت: 800 میلیارد ریال امسال برای رونق اقتصادی سرمایه گذاری می‌شود که این سرمایه گذاری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی کشور تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛ نوبخت پنجشنبه شب در  جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان چهارمحال و بختیاری در خصوص تقسیم بندی طرحهای عمرانی کشور گفت : غالب این طرحها در کشور به سه دسته تقسیم می‌شوند که پارسال به چهار محال و بختیاری مبلغ 868 میلیارد ریال برای طرحهای ملی این استان  اختصاص داده شد که این میزان اعتبار امسال با رشد  79.12 درصدی به مبلغ تقریبی 550 میلیارد ریال رسیده است.


وی اظهار کرد: اعتبارات اختصاص داده شده به چهارمحال و بختیاری در بخش طرح های استانی و استانی ویژه هم امسال نسبت به سال گذشته بیشتر است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه این پیشرفت ها و رشد با وجود تحریم ها در کشور صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: تخصیص اعتبارات سال گذشته چهارمحال و بختیاری و سفر رئیس جمهور به شهرکرد به صورت صد درصد انجام شده و امسال برای برای تخصیص صد درصدی اعتبارات استان های کمتر برخوردار همچون چهارمحال و بختیاری در اولویت دستور کار قرار دارند .

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.