سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات در منطقه 21

شهردار منطقه 21 از برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات 17گانه منطقه خبر داد.

شهرداربه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، جمال وافرانی، شهردار منطقه 21 با اشاره به برگزاری افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات 17گانه منطقه اظهار کرد: اداره ورزش منطقه با همکاری مدیران محلات، خانه‌های ورزش، مدیران اجتماعی و کارشناسان نواحی سه‌گانه اقدام به افتتاحیه المپیاد ورزشی محلات می‌کند.

وی در ادامه افزود: این افتتاحیه در تاریخ 29 اردیبهشت ماه از ساعت 16 در محل بوستان نرگس با راهپیمایی حاضرین به سمت بوستان نیلوفر آغاز و پس از استقرار شهروندان در زمین چمن مصنوعی نیلوفر برنامه‌های متنوعی از قبیل سخنرانی، رژه ورزشکاران، تقدیر از خانواده شهدا، ورزشکاران ملی و منطقه در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه 21 بیان کرد: مسابقات محلات با رویکرد محله محوری و با مشارکت شورایاری‌ها، بسیج و آموزش و پرورش در محلات 17 گانه شهرداری منطقه21 تهران در بخش بانوان و آقایان بصورت تیمی، انفرادی و خانوادگی برگزار خواهد شد.

بافرانی، با بیان اینکه این مسابقات در چهار مرحله (محله‌ای، منطقه‌ای، المپیاد و متمرکز) برگزار می‌شود، گفت: منطقه 21 میزبان برگزاری کارگاه‌های ورزش صبحگاهی در پارک‌ها، باز‌آموزی، استفاده از وسایل بدنسازی، اصول تمرینات PNF، تمرین صبحگاهی یا عصرگاهی، ورزش در گرما و سرما، دیابت، چاقی و نحوه استفاده از دستگاه‌های پارکی خواهد بود.

این مقام مسئول در منطقه 21 تصریح کرد: همچنین این منطقه میزبان برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی آقایان و ژیمناستیک و ایروبیک ویژه بانوان مناطق 22گانه شهرداری تهران است.

وی تصریح کرد: برای برگزاری هرچه با نشاط‌‌تر مراسم افتتاحیه از روحانیون، مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها، معاونان و مدیران شهری جهت حضور دعوت بعمل آمده‌است.

لازم به ذکر است، ورزشکاران این منطقه در المپیاد سال گذشته در رشته بسکتبال بانوان و فوتبال و فوتسال آقایان موفق به  کسب مقام شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیران ، محلات ، بوستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.