سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت ملی صادرات گاز ایران:

قیمت؛ نخستین محور مذاکره با کشورهای خواهان گاز ایران است

مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران نخستین محور در مذاکراه با مشتریان گاز را "بحث قیمت" اعلام کرد و گفت: پس از نهایی شدن قیمت درباره دیگر موارد بحث می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، علیرضا کاملی،با بیان این که هم اکنون با برخی از کشورها در زمینه قیمت گاز به توافق رسیدیم و با برخی دیگر نیز در حال مذاکره هستیم، افزود: در صورت نهایی شدن قیمت، درباره دوره قرارداد فروش گاز و حجم گاز ارسالی مشکلی نخواهد بود و به نتیجه خواهیم رسید. 
 
وی درباره روند مذاکره با کشورهای خواهان گاز ایران با اشاره به این که مذاکرات زیادی برای صادرات گاز ایران در حال انجام است که در آستانه نهایی شدن قرار دارند، گفت: مهمترین محوری که در این دور از مذاکرات با مشتریان گاز ایران انجام می شود " قیمت "است؛ یعنی پس از نهایی شدن قیمت درباره دیگر موارد بحث می شود. 
 
کاملی تاکید کرد: در هر نوع قراردادی بخصوص قرارداد گازی بحث فرمول قیمت بسیار مهم است که ما در دور جدید مذاکرات با کشورهای خواهان گاز ایران آن را در مرحله نخست قراردادیم و بر اساس آن جلو می رویم. 
 
به گزارش شانا، ایران با داشتن  ٣٣,٧ تریلیون متر مکعب ذخایر گازی جهان، قطعا می تواند نقش مهمی در صادرات گاز به کشورهای جهان و منطقه ایفا کند که هم اکنون گامهای مهمی در این زمینه برداشته شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: قیمت ، مذاکره ، گاز ، مشتری ، قرارداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.