سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفر اول تیم ملی جوانان تنیس روی میز:

کسب سهمیه رقابتهای قهرمانی آسیای ما قطعی است

نفر اول تیم ملی جوانان تنیس روی میز گفت: در رقابتهای انتخابی قهرمانی آسیا شانس بالایی برای کسب سهمیه داریم و فکر می‌کنم قطعی باشد.

متین حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قبل از اعزام  به رقابتهای انتخابی قهرمانی جوانان تنیس روی میز آسیا بیان کرد: در رقابتهای انتخابی و کسب سهمیه قهرمانی آسیا کار دشواری نداریم زیرا تیمهایی که در این پیکارها شرکت می‌کنند از آسیای میانه هستند که جزو قدرتهای برتر تنیس روی میز به حساب نمی‌آیند جدی‌ترین حریف ما قزاقستان است و با توجه به اینکه دو تیم سهمیه خواهند گرفت فکر می‌کنم یکی از آنها نصیب ایران شود.

وی خاطر نشان کرد: کار اصلی ما در رقابتهای قهرمانی آسیا خواهد بود پیکارهای آسیایی همیشه سخت‌تر از رقابتهای اروپا هستند زیرا از چهار تیم اول دنیا سه تیم از آسیا هستند و همین کار ما را سخت خواهد کرد با این وجود تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا نمایندگان شایسته‌ای برای ایران باشیم.

حیدری درباره اردوهای آماده‌سازی قبل از اعزام گفت: ما دو مرحله اردو داشتیم مرحله نخست آن در اصفهان بود بعد از این اردو رقابتهای انتخابی تیم ملی برگزار شد که من موفق شدم به مقام قهرمانی دست یابم مرحله دوم اردو هم در تهران و پس از انتخابی پیوسته به اعزام بود.

ملی‌پوش جوان تنیس روی میز ایران اعلام کرد: من پینگ پنگ را از 8 سالگی آغاز کردم که اکنون 16 ساله هستم و سه تجربه اعزام به رقابتهای آسیایی داشتم سال گذشته سروش امیری‌نیا و حامد باشت باوی عضو تیم جوانان بودند که امسال از ترکیب خارج شده‌اند من سال دوم جوانان هست و می‌توانم تا دو سال دیگر هم در این تیم مسابقه دهم.

انتهای پیام/
برچسب ها: حیدری ، تنیس روی میز ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.