سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

5 سرشاخه اصلي شركت هرمی گاما در اصفهان دستگير شدند

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگيري پنج نفر از سرشاخه های فراریشركت هرمی گاما كه نزديك به 10ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بودند خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سردار «عبدالرضا آقاخانی» با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری پنج نفر از سران اصلی و سرشاخه‌های فراری شرکت هرمی گاما از وی موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان مورد رسیدگی قرار گرفت. 

وی افزود: با توجه به انهدام شرکت هرمی گاما توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان و متواری بودن تعدادی از سرشاخه‌های این شرکت در سطح کشور تحقیقات وسیعی در این زمینه انجام و مشخص شد، فرد شاکی نیز که خود در این شرکت عضو بوده و مبلغی نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال به سرشاخه‌های اصلی آن پرداخت کرده و هیچ سودی از آنان دریافت نکرده است. 

این مقام مسئول عنوان داشت: کارآگاهان با اقدامات تخصصی خود مخفیگاه مته‌مان را شناسایی و در یک عملیات ویژه آنان را دستگیر و تحویل مراجع قضائی کرده و برای آن‌ها قرار تامین مناسب صادر شد. 

به گفته سردار آقاخانی مته‌مان دستگیر شده دارای ۱۱ هزار و ۷۲۷ نفر زیرمجموعه بوده و در آمدی بالغ بر یک میلیون دلار در ماه داشتند. 

فرمانده انتظامی اصفهان، عضویت و فعالیت در شرکت‌های هرمی را یکی از جرایم خاص و از مصادیق بارز اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: کسانی که به خاطر کسب درآمد و دریافت سود به عضویت شرکت‌های هرمی در می‌آیند مطمئن باشند که چیزی جز ورشکستگی و ضرر عاید آن‌ها نخواهد شد زیرا تمام سود سرمایه‌ها توسط سران و سرشاخه‌های اصلی تقسیم شده و این افراد به خاطر منافع خود به فریب افراد ساده و کم اطلاع جامعه پرداخته و سرمایه‌های آن‌ها را به غارت می‌برند. 




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.