سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده آمریکا در سازمان ملل :

پلیس آمریکا از خطوط قرمز عبور کرده است

نماینده آمریکا در سازمان ملل به بدرفتاری پلیس این کشور با مظنونان اذعان کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه صهیونیستی جروزالم پست؛ دومین جلسه بازنگری دوره ای جهانی شورای حقوق بشر - وابسته به سازمان ملل -  روز گذشته در ژنو برگزار شد. در نشست امسال نیز سوابق حقوق بشری‌ آمریکا مورد بررسی قرار گرفت. اولین جلسه بررسی سوابق حقوق بشری آمریکا در سال 2010 (1389) برگزار شده بود. 

"کیت هارپر،" نماینده آمریکا در سازمان ملل اذعان کرد واشینگتن هیچگاه ادعای بی عیب و نقص بودن را نداشته است . همه می‌توانیم از قرار گرفتن آینه پیش رویمان سود ببریم. هر کشوری چالشهایی منحصر به فرد دارد و بهتر است با حضور در نهاد بازنگری دوره ای جهانی - یو پی آر- خود را تقویت کند. آمریکا از این فرصت طلایی برای ارزیابی خود، گوش دادن به نظر دیگران و برطرف کردن نگرانی افراد و اقشار مختلف بهره می‌برد.
 
پلیس آمریکا در زمینه برقراری رابطه با جامعه مدنی این کشور از خطوط قرمز عبور کرد و مرتکب اشتباهاتی شد. رفتار بد بازجویان با زندانیان گوانتانامو در دوران ریاست جمهوری "جورج بوش" تا ماجرای کشته شدن جوان سیاهپوست در بالتیمور، همگی نشان می‌دهد پلیس این کشور می‌توانست بهتر از این عمل کند. 

"جیمز کادوگان،" یکی از مقامات اداره دادگستری آمریکا، نیز گفت: چند پروند خاص اخیر درباره قتل شهروندان سیاهپوست، درخواست برای گسترش منصفانه عدالت را افزایش داده است. چنین اتفاقاتی ما را برای انجام بهتر امور و تلاش بیشتر جهت پیشرفت به چالش می‌کشد.

"کیت هارپر" در ادامه به برخی افتخارات کشورش در رعایت حقوق بشر مانند مبارزه با خشونت علیه زنان، حق مالکیت زمین سرخپوستان و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.