گروه‌های تحقیق تاکنون صدها مورد ایمیل غیراخلاقی در میان افسران پلیس شهر "میامی بیچ" پیدا کرده‌اند که در نوع خود رسوایی جدیدی برای نیروهای مجری قانون به حساب می آید.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، در حالی که ایالت فلوریدا به لحاظ میزان دستگیری سیاهپوستان در کشور آمریکا رکورددار است، به تازگی اخباری به گوش می‌رسد که بر جهت‌دار بودن این بازداشت‌ها بر اساس انگیزه‌های غیراخلاقی و نژادپرستانه دلالت دارد.

گروه تحقیق در پلیس ایالت فلوریدا به تازگی اعلام کرده حجم انبوهی از ایمیل‌های افسران پلیس شهر "میامی بیچ"، که برخی از آنها نیز از افسران ارشد بوده‌اند، مورد بازرسی نامحسوس قرار گرفته و صدها مورد از محتوای مستهجن یا نژادپرستانه در میان آنها یافت شده است.

بنابر گزارش‌ها، این نتایج می‌تواند صحت پرونده‌هایی که پلیس جنوب فلوریدا در آنها به عنوان شاهد معرفی شده است را با خطر مواجه کند و سلامت آنها را مورد تردید دستگاه قضا قرار دهد.

به گفته رییس پلیس منطقه، دو نفر از 16 پلیس خاطی، از افسران ارشد بوده اند و احتمال می رود نقش اصلی را در هدایت و تشدید این جریان مسموم داشته باشند. او همچنین تأیید کرده است محتوای این ایمیل‌ها شامل پیام‌ها یا تصاویر مستهجن، غیراخلاقی، رکیک و نژادپرستانه بوده است.


انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس ، آمریکا ، فلوریدا ، مستهجن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار