سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داریوش دهری خبر داد:

آلبوم "تراختور" در راه است

ما برای رسیدن به آرمان موسیقی آذری گروه (تامای) را تاسیس کردیم.

داریوش دهری  خواننده در گفتگو  با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران از  چگونگی تشکیل گروه موسیقی "تامای" گفت: ابتدا دوست داشتم آرمان‌هایی که در رابطه با موسیقی آذری داشتم را در کارم استفاده کنم به همین دلیل تصمیم به تشکیل این گروه گرفتم و از نوازندگان  حرفه‌ای مثل فرامرز جوادی و دیگر دوستان دعوت به همکاری  کردم. 

وی افزود: "تامای" به معنای ماه کامل است و به خاطر درخشانی و روشنایی آن  تصمیم به انتخاب این نام گرفتیم. 
 
دهری درباره مولفه‌های مدنظرش برای انتخاب موسیقی و ترانه‌ها تصریح کرد: ما در انتخاب هایمان تعدادی از موسیقی‌های قدیمی و فولکور هم داریم و اما بیشتر علاقمندی‌ ما ارائه یک سبک و قالب جدید در کارهایمان است. 

وی از اولین آلبوم خود و مضمون ترانه های آن گفت: آلبوم "آخشاملار" اولین آلبوم ما بود که در سال 90 منتشر شد و معنای آن "عصرهای غربت" و مضمون ترانه‌هایش عشق و محبت بود. 

وی در ادامه عنوان کرد:‌در کنار نوآوری‌هایمان از رسانه‌های جدید و متفاوت هم استفاده کردیم مثل "وی درام" و حتی ساکسیفون  که یک ساز غربی است و استفاده ما از سازهای غربی و محلی، به طور ترکیبی است. 

خواننده گروه "تامای" با اشاره به انتشار آلبوم جدید خود تصریح کرد: این آلبوم تراختور نام دارد و بعد از ماه مبارک رمضان منتشر خواهد شد. 

این خواننده جوان درباره ترانه سراهایی که در این آ‌لبوم و آثار قبلی‌اش با او همکاری کرده‌اند، گفت: بیشتر ترانه‌هایمان از نازنین مجد آوا هستند که اهل کشور جمهوری آذربایجان است و از داخل کشور هم قدرت حسین پور در کارهای من ترانه‌های زیادی را سروده است. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.