سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهانتان را ببندید؛

وصله تبانی به پرسپولیس نمی چسبد

شاگردان برانکو عصر یک شنبه در حالی به مصاف گسترش فولاد تبریز رفتند که این مربی کروات ترجیح داد به برخی از شاگردان خود استراحت دهد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شاگردان برانکو عصر یک شنبه در حالی به مصاف گسترش فولاد تبریز رفتند که این مربی کروات ترجیح داد در آستانه دو دیدار حساس مقابل استقلال در هفته پایانی لیگ و الهلال در دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا به برخی از شاگردان خود استراحت دهد و از بازیکنانی بهره گیرد که در طول فصل کمتر به آنها فرصت بازی رسیده بود . 

تصمیمی کاملا تاکتیکی ، که سرمربی کروات پرسپولیس آن را گرفت . این که پرسپولیس چرا این بازی را واگذار کرد نیاز به بحث فنی دارد ولی افسوس که عده ای قصد دارند این شکست را به مسائل غیر فوتبالی ربط دهند و مباحثی چون تبانی و... را مطرح کنند چرا که پرسپولیس در برابر تیمی شکست خورد که برای بقاء می جنگید و نیاز مبرمی به این سه امتیاز داشت و حاشیه سازان می گویند پرسپولیس و برانکو در این بازی که امتیازش در جابه جایی تیم ها در انتهای جدول تاثیر به سزایی داشت به قصد از تمام توان خود بهره نگرفتند تا گسترش با رسیدن به پیروزی بقاء خود را تضمین کند.

پیروزی شاگردان کمالوند در برابر پرسپولیس کار را برای تیم هایی چون ملوان ، پیکان و استقلال خوزستان سخت کرد و بازیکنان و مربیان این تیم ها بلافاصله بعد از بازی های هفته 29 از این سخن می گویند که چرا پرسپولیس با ذخیره های خود به میدان رفت و چرا باخت و هزاران چرای دیگر.....که باید گفت برای برانکو سه امتیاز این دیدار در برابر اهدافی که او برای دیدار های حساس پیش رو در سر دارد خیلی مهم نبود و اگر گسترش را هم شکست می داد اتفاق خاصی هم در موقعیت جدولیش رخ نمی داد ولی اگر بازیکنانش با گرفتن اخطار دیدار استقلال را از دست می دادند ویا مصدوم می شدند و دیدار مقابل الهلال را از کف می دادند تبعات به بار می آمد و ممکن بود اتفاقات ناگوار تری هم رخ می داد.

 پس منطق حکم می کند که برانکو بهترین تصمیم را گرفت و شاید اگر مربیان همین تیم های شاکی هم که جای برانکو بودند چنین تصمیمی را می گرفتند. شکست پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز دوازدهمین شکست این تیم در لیگ چهاردهم بود که رخ داد و در فصلی که افراد نا کاربلد و غیر فوتبالی این تیم را به بیراهه بردند این شکست به هیچ وجه غیر منتظره نیست و آیا باید برای سایر ناکامی ها هم وصله های ناجور به این تیم پر هوادار چسباند.

 به حاشیه سازان و افراد یاوه گو توصیه می کنم دهان خود را ببندند و به محبوب ترین تیم آسیا تهمت نزنند چرا که این وصله های ناجور به تیمی نمی چسبد که با مدیریت محمد حسین نژاد فلاح فعالیت می کند.

چه کسی جرات این را دارد که به این مدیر پیشنهاد تبانی و زدو بند بدهد ؟ آیا واقعا در شان برانکو هست که وارد این بازی های کثیف شود؟پرسپولیس و پرسپولیسی ها را همه می شناسند.

همه می دانند که در این فصل می توان هزاران ایراد فنی از محبوب ترین تیم آسیا گرفت که چرا در پایان قصل در جدول موقعیت مناسبی ندارد ولی هرگز نمی توان از سرمربی پرسپولیس این ایراد را گرفت که چرا  با نفرات اصلی مقابل گسترش فولاد به میدان نرفته است .کسی از باخت برانکو مقابل گسترش فولاد ایراد نمی گیرد ولی، هواداران از باخت او به استقلال و الهلال ایراد می گیرند.

طبیعی است که یک مربی حرفه ای تصمیمی بگیرد که صلاح هواداران و تیمش در آن باشد نه تصمیمی بگیرد که صلاح تیم های انتهای جدولی در آن باشد فوتبال ایران با همه انتقاداتی که بر آن وارد است خیلی هم بی درو پیکر نیست که تیم ها در روز های پایانی  دست به این کار های زشت و نا پسند بزنند . آن هم در حالی که یک طرف داستان  پای تیمی به نام پرسپولیس  مطرح باشد .

در پایان توصیه می کنیم دوستان به جای پرداختن به این موضوعات پوچ و بی محتوا از زیبایی های لیگ و بازیهای دیدنی آن لذت ببرند و کمک کنند تا کیفیت فنی بالاتر رود.


گزارش از : رضا واشقانی فراهانی
برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ ، برتر ، تبانی ، برانکو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
گزارش نویس پرسپولیسی
yjc طرفدار پرسپولیسه و نظر شخصی خودش رو میده.