پرداخت نکردن مطالبات آرفی بازیکن تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی این دو باشگاه را درمعرض خطر کسر امتیاز قرار داد.

خطر کسر 6 امیتاز از دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی قطعی استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اشپیتیم آرفی که سابقه حضور در تیمهای فوتبال تراکتورسازی و سرخپوشان پایتخت را دارد به خاطر دریافت نکردن مطالباتش از هر دو تیم به فیفا شکایت کرده و در حال حاضر  خواستار دریافت مطالبات خود شده است.

این بازیکن مبلغی حدود 150 میلیون تومان به اضافه دیر کرد از سرخپوشان پایتخت نیز حدود 700 میلیون تومان البته با دیر کرد آن طلب دارد که با توجه به دریافت نکردن مطالبات خود به فیفا شکایت کرده است و در صدد است تا هر چه زودتر مطالبات را دریافت کند  در حال حاضر فیفا خطر 6 امتیاز از دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز را مد نظر گرفته است.

سعید طرزی وکیل آرفی در خصوص این مساله در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه شکایت به فیفا پروسه زمانی طولانی دارند در حال حاضر مساله آرفی زمان زیادی را سپری کرده است و باید بگویم که هر دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس به پرداخت مطالبات این بازیکن محکوم هستند به طور کلی مدیران این دو باشگاه از روی صداقت جلو نیامدند و در نهایت به توافقات خود عمل نکردند.

وی بیان کرد: اگرمطالبات آرفی تا 10 روز آینده پرداخت نشود این احتمال وجود دارد که کسر امتیاز صورت بگیرد و به طور حتم این امر به قطعیت می‌رسد. در هرصورت هر بازیکنی که با باشگاه خود قرارداد می‌بندد این حق را دارد که مطالبات خود را دریافت کند اما در حال حاضر برای آرفی این امر صورت نگرفته و حتی این دو باشگاه تا به این لحظه هیچ گونه عکس‌العملی‌ نشان نداده‌اند فکر می‌کنم که این دو موضوع را دست کم گرفته‌اند.

وی بیان کرد: در هر صورت این دو باشگاه اگر مطالبات را پرداخت کنند و یا نپردازند کسر امتیاز از آنها صورت می‌گیرد و به طور حتم این مساله به فدراسیون فوتبال ابلاغ می‌شود و در این صورت فدراسیون موظف به اجرای حکم خواهد بود چرا که نظر من این است که حق بهباید به حق‌دار برسد.

وی در مورد پرونده شکایت صمد مرفاوی و ساکت الهامی از باشگاه‌ صبا نیز افزود: در نظر داشتیم با جلسات متعدد در این خصوص به توافقات لازم دست پیدا کنیم اما این امر صورت نگرفت و کمیته انضباطی دایی را به سود صمد مرفاوی اعلام کرده و چک‌هایی که از سوی باشگاه صادر شده بود را پیگیری کردیم و در باره مابقی حقوق مرفاوی و الهامی نیز باشگاه باید اقدامات لازم را انجام بدهد چرا که من طرف حق هستیم و باید در مقام دفاع قرار بگیرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار