سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه 22 میزبان اختتامیه سومین دوره جشنواره مشکات؛

کسب رتبه‌های اول تا سوم شهروندان منطقه 22 در جشنواره مشکات

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 از اختتامیه جشنواره مشکات در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) در منطقه 22 خبر داد.

عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به اختتامیه سومین دوره جشنواره مشکات  در منطقه گفت: سومین دوره جشنواره مشکات که با هدف تقویت و گسترش انگیزه‌های مشارکت جویی در میان شهروندان اجرا شده بود ، به اتمام رسید و طی این دوره از جشنواره، 11نفر از شهروندان منطقه 22 موفق به کسب رتبه‌های اول، دوم و سوم در شهر تهران شدند. 
 
وی افزود: در همین راستا اداره کل آموزش‌های شهروندی حوزه  معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه به منظور تقدیر از برگزیدگان این جشنواره، مراسمی در مجموعه امام علی(ع) برگزار خواهد کرد تا از برگزیدگان منطقه در این دوره از جشنواره تقدیر کند. 

شایق تصریح کرد: به این منظور برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزاری این همایش تدارک دیده شده که سخنرانی مولایی شهردار منطقه 22 که با اجرای موسیقی سنتی، پخش کلیپ از فعالیت‌های انجام شده به مناسبت  این جشنواره در منطقه 9 و تجلیل از برگزیدگان منطقه‌ای و نفرات برتر در شهر تهران و برگزار کنندگان این جشنواره همچنین اهدای جوایز به برگزیدگان از جمله آن‌هاست. 
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 22 در پایان گفت: این همایش با حضور مدیران اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در روز سه شنبه 22اردیبهشت از ساعت 10 تا 12 در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: شهروند ، جشنواره ، مشکات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.