سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

55درصد تغییر کاربری مسکونی به اداری در قلب پایتخت

بیشترین تخلفات در سطح منطقه 6 با 55% تغییر کاربری غیرمجاز مسکونی به اداری است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 6 ، مجید رسولی، رئیس اجرای احکام شهرداری منطقه 6 بیشترین تخلفات در سطح منطقه را تغییر کاربری غیرمجاز مسکونی به اداری دانست و گفت: طی یک سال گذشته میزان آرای آراء صادره در کمیسیون ماده صد در منطقه 6 نشان دهنده 55% تغییر کاربری مسکونی به اداری است.

طبق آمار ثبت شده 25% از تغییر کاربری در منطقه به مراکز تجاری اختصاص یافته است، در این میان، تخلفات مسکونی در قلب پایتخت به میزان 20% می رسد.

 مجیدرسولی گفت: اجرای احکام منطقه با ممیزی و شناسایی در راستای اخذ عوارض اداری و تجاری اقدام تا تخلفات تغییر کاربری کاهش یابد.

رئیس اجرای احکام شهرداری منطقه 6 افزود: تعداد پرونده های حاصل از توافق با مالکین در 340 مورد به ثبت رسیده و رشد خوبی داشته است. به طوری که مالکین برای توافق با شهرداری اقدام و عوارض تغییر کاربری خود را پرداخت کردند.

 به گفته رسولی، در سطح منطقه آراء دارای جرائم بالا نبوده است و با توجه به این موضوع ما افزایش 3 برابری آمار درآمدی را در تثبیت و اخذ عوارض تغییر کاربری نسبت به سنوات گذشته داشتم.

آذر با 21% آراء، دی با 22% ، بهمن با 24 % و اسفند با 17% آراء بیشترین آراء اجرا شده را در طول سال به خود اختصاص می دهند.

وی از ساماندهی روند ابلاغ اخطار و ابلاغ رای ماده صد خبر داد و گفت: با تلاش کارشناسان اجرای احکام منطقه و نواحی ، روند ابلاغ اخطار و ابلاغ رای ماده صد به روز شد و ما شاهد افزایش 2 برابری اجرای رای بودیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.