سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید دانشجویان از ستاد بحران منطقه 11

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 11 از بازدید دانشجویان علمی کاربردی سازمان مدیریت بحران با هدف اشنایی با نحوه عملکرد و تجهیزات فنی مدیریت بحران منطقه ، در 22 اردیبهشت ماه خبر داد.

عادل قایقور دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به بازدید دانشجویان علمی کاربردی از مدیریت بحران منطقه 11 اظهار کرد: به منظور افزایش سطح آگاهی دانشجویان علمی کاربردی سازمان مدیریت بحران شهر تهران در حوزه مباحث بحران و در راستای تداوم فعالیت‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی، ستاد مدیریت بحران منطقه از جمعی از دانشجویان دعوت نموده تا در تاریخ 22 اردیبهشت ماه از امکانات ستاد بحران بازدید نمایند.
 
وی در ادامه افزود: دانشجویان از کلیه قسمت های پایگاه ویژه پشتیبانی از جمله انبار دپوی تجهیزات امداد و نجات موتور خانه بازدید و همچنین با نحوه عملکرد ستاد مدیریت بحران منطقه و نحوه برنامه‌ریزی برای مقابله با زلزله اشنا می شوند. 

قایقور در خصوص دیگر اقدامات گفت: برگزاری آموزش همگانی در راستای کاهش پذیری شهر و شهروندی در حوادث طبیعی و افزایش سطح آگاهی در بیمارستان بهاری از دیگر اقدامات ستاد بحران منطقه 11 است. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.