سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«انتقام جویان» همچنان صدر نشین گیشه

قسمت هفتم فیلم اکشن " انتقام جویان : عصر آلترون" در دومین هفته نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ قسمت هفتم فیلم اکشن " انتقام جویان : عصر آلترون" در دومین هفته نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

قسمت هفتم فیلم اکشن " انتقام جویان : عصر آلترون" به کارگردانی جاس ويدون و با بازی رابرت داونی جونیور، کریس همسورث و کریس ایوانز در دومین هفته نمایش در 4,276 سینما 77 میلیون و 203 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 312 میلیون و 589 هزار دلار رساند و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.
قسمت هفتم فیلم اکشن " سریع و خشمگین" نیز در ششمین هفته نمایش در 3,004 سینما 5 میلیون و 272 هزار دلار کسب کرد و مجموع فروش خود را به 338 میلیون و 420 هزار دلار رساند. این فیلم را جیمز وان کارگردانی کرده و ون دیزل، پل واکر و جیسون استاتهام نیز در آن ایفای نقش کرده اند.
قسمت دوم فیلم کمدی " پُل بلارت : پلیس فروشگاه " ساخته اندی فیکمن و با بازی کوین جیمز در چهارمین هفته نمایش در 3,201 سینما 5 میلیون و 190 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 58 میلیون و 75 هزار دلار رساند.
جایگاه چهارم این لیست به انیمیشن " خانه" به کارگردانی تیم جانسون و با صداپیشگی جیم پارسونس، جنیفر لوپز و استیو مارتین اختصاص دارد که در هفتمین هفته نمایش در 2,495سینما 3 میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 162 میلیون و 116 هزار دلار رساند.
فيلم درام " زن طلایی" به کارگردانی سیمون کورتیز و با بازی هلن میرن و ریان رینولدز در ششمین هفته نمایش در 1,080 سینما 1 میلیون و 652 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 26 میلیون و 978 هزار دلار رساند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.