سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشیه نگاری باشگاه خبرنگاران از مراسم پرواز غیرت:

دختربچه یمنی درباره آل سعود چه گفت؟/ عربستان ماکت اسرائیل/ هواپیمایی که خود یک ملت است

بیانات مقام معظم رهبری درباره یمن نشان داد که عربستان ماکت اسرائیل بوده و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، در مراسم پاسداشت خلبان کاپیتان بهزاد صداقت نیا تحت عنوان پرواز غیرت حاشیه‌های جالبی رخ داد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

*حضور انبوه مسئولین و رسانه‌ها

در این مراسم انبوهی از جمعیت رسانه ها و مسئولین نظام حضور داشتند که از جمله آن‌ها  می‌توان به رستم قاسمی وزیر سابق نفت، حجت الاسلام و المسلمین حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی، عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین و رسانه‌های مختلف خبری از خبرگزاری‌های مکتوب و تصویری حضور داشتند.

*تابلوی بزرگ از بیانات مقام معظم رهبری

در یکی از  تابلوهایی که درباره مقام معظم رهبری و بیانات ایشان درباره آل سعود بود ایشان فرموده بودند کاری که دولت سعودی در یمن انجام می‌دهد عینا همان کاری است که صهیونیست‌ها در غزه انجام دادند.


این جمله مقام معظم رهبری نشان داد که عربستان ماکت اسرائیل است و برای پگیری اهداف صهیونیستی، امپریالیستسی از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند.

*دعوت مجری برای تجلیل از کاپیتان صداقت نیا

در اوایل مراسم مجری جلسه از حضار خواست تا به احترام پایلوت خطوط هوایی جمهوری اسلامی ایران سی ثانیه او را تشویق کنند.

*دختربچه یمنی درباره آ‌ل سعود چه گفت؟

در مراسم پاسداشت خلبان شجاع کاپیتان بهزاد صداقت نیا کلیپی از سخنان یک دختربچه یمنی به مدت 5دقیقه پخش شد که در آن این کودک یمنی با ابراز انزجار و اعتراض شدید نسبت به حملات آل سعود به یمن عنوان داشت: لعنت بر آل سعود و لعنت بر ‌آل سعود.

*سخنان کاپیتان هواپیما در یک کلیپ جداگانه

در کلیپ دیگری که به مدت حدود  سه دقیقه پخش شد کاپیتان بهزاد صداقت نیا پایلوت هواپیمای حامل کمک‌های مردمی به یمن با تشریح وضعیت هواپیما و تهدیدهای جنگده‌های سعودی گفت: آن‌ها به من گفتند چون مجوز از عربستان نداری نباید بنشینی و من گفتم ما نیازی به مجوز عربستان نداریم و آن‌ها باند فرودگاه را بمباران کردند و این هواپیما (هواپیمای حامل کمک‌های مردمی به یمن) خود یک ملت است.

*رونمایی از تمبر ویژه شجاعت خلبان صداقت نیا

در این مراسم از تمبر ویژه شجاعت کاپیتان صداقت نیا به مناسبت گرامیداشت و یادبود شجاعت این خلبان شجاع خطوط هوایی جمهوری اسلامی از تمبر ویژه یادبود او با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمید رسایی نماینده مجلس، عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، سید نظام الدین موسوی مدیر عامل خبرگزاری فارس و رستم قاسمی وزیر سابق نفت انجام شد.

حاشیه نگاری از محمد زرچینی

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.