سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کف پوش های سالن 12 هزار نفری سر جایش است

ربوده شدن بخشی از کف پوش سالن دوازده هزارنفری از سوی روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی تکذیب شد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به اخبار منتشره در سایتهای خبری در روز پنج شنبه مورخ 17 اردیبهشت ماه 1394 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران با عنوان "ربوده شدن بخشی از کف پوش سالن دوازده هزارنفری " جوابیه ذیل را به نقل از مسئول سالن دوازده هزارنفری جهت تنویر افکار عمومی تقدیم می دارد:

مسئولیت نصب و جمع آوری کفپوش والیبال در سالن دوازده هزارنفری همواره در طی سالهای گذشته بر عهده فدراسیون والیبال بوده و با هماهنگی توسط عوامل فدراسیون صورت میگیرد.

توضیح آنکه باتوجه به برگزاری مسابقات فوتسال هنرمندان در اواخر سال 93 کفپوش سالن به سبک و سیاق قبلی توسط فدراسیون جمع آوری، لیکن فدراسیون به دلیل فقدان فضای مناسب اقدام به دپو در راهرو ضلع شرقی سالن نموده است و طی هفته گذشته نیز اقدام به نصب مجدد کفپوش نموده اند.

علی ایحال باتوجه به اینکه موضوع آسیب کفپوش درحین نصب مجدد آن صورت گرفته، لذا موضوع سرقت بخشی از کفپوش به دلیل اینکه فاقد ارزش ریالی و یا هرگونه استفاده در سایر اماکن باشد منتفی است .

همچنین شایان ذکر میداند که این موضوع درسال گذشته نیز مسبوق به سابقه بوده که با هماهنگی فدراسیون نقاط آسیب دیده کفپوش ترمیم گردیده است.

در پایان ذکر این نکته را ضروری می داند که مجموعه ورزشی آزادی آمادگی خود را به منظور ارائه خدمات جهت برگزاری هر چه بهتر مسابقات والیبال اعلام میدارد و به استحضار میرساند در حال حاضر مشکل خاصی در زمینه برگزاری مسابقات در سالن مربوطه وجود ندارد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.