بازیکنان تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران، عصر امروز (یکشنبه) نخستین جلسه تمرین توپی خود را در میانمار برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی کشورمان که ظهر دیروز و پس از پشت سر گذاشتن سفری طولانی به شهر نای پی تا محل برگزاری نخستین دوره رقابت های قهرمانی زیر 23 سال مردان آسیا رسیده بود، عصر دیروز و صبح امروز دو جلسه تمرین کششی و وزنه زدن سبک را انجام داد.

کادر فنی تیم ملی برای عصر امروز یک جلسه تمرین توپی برای بازیکنان در نظر گرفته بود که بر اساس برنامه ستاد برگزاری رقابت ها، این تمرین در سالن اصلی محل برگزاری رقابت ها برگزار شد.
در این تمرین که از ساعت 14 تا 16:30 به وقت محلی طول کشید، بازیکنان پس از گرم کردن و ارسال پاس برای آشنایی با سالن، تمرین دریافت، پاس و اسپک را انجام دادند.

سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و مسابقه ای تمرینی برگزار کردند. در طول این تمرین بارها پیمان اکبری کار شاگردان خود را متوقف می کرد تا نکات تاکتیکی مورد نظرش را به آن ها گوشزد کند.

بخش بعدی تمرین نیز سرویس و دریافت بود که این بخش نیز زمان زیادی به خود اختصاص داد تا بازیکنان با شرایط سالن محل برگزاری رقابت ها کاملا آشنا شوند.

ملی پوشان ایران در حالی این تمرین را برگزار کردند که سالن بسیار گرم و تحت تاثیر هوای شرجی کشور میانمار قرار داشت.

دو جلسه باقی مانده تمرین توپی بازیکنان ایران تا پیش از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا، در سالن های دیگری غیر از سالن اصلی مسابقات برگزار خواهد شد.

مسابقات تیم ملی ایران در مرحله گروهی این رقابت ها در سالن B مجموعه ورزشی وونا تیکدی شهر نای پی تا برگزار می شود و رقابت های مرحله دوم هم برای تیم هایی که به جمع هشت تیم برتر صعود کنند در همین سالن برگزار خواهد شد.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا از 22 تا 30 اردیبهشت در شهر نای پی تای میانمار برگزار می شود.

تیم ملی کشورمان در گروه B این رقابت ها با تیم های قطر، هند و فیلیپین رقابت می کند.



انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، رقابت ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار