سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

خود نمایی تیرهای برق فرسوده در شهر گناباد+ تصاویر

پس از گذشت ده سال از تعریض برخی از کوچه محله های گناباد تیر های برق آن همچنان پابر جاست .

تعدادی از شهروندان گنابادی در تماس با باشگاه خبرنگاران مشهد از عملکرد اداره برق و شهرداری گناباد در جابجا نکردن تیرهای برق دروسط برخی کوچه های تعریض شده این شهر انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد شهروندی که خود را از محله نوقاب معرفی می‌کرد، افزود: با گذشت 10 سال از تعریض، آسفالت و جدول گذاری برخی کوچه‌های این محله، هنوز تیرهای برقی وجود دارد که در وسط این کوچه‌ها خود نمایی می‌کند.

این شهروند که نیز تصاویری از این تیرهای برق را بر روی ایمیل باشگاه خبرنگاران قرار داده است از فرسوده بودن این تیرهای برق که ترک خورده و عمر آن بالای 40 سال است اظهار نگرانی کرد و گفت: حتما باید حادثه‌ای رخ بدهد که آقایان مسئول نسبت به تعویض یا جا به جایی آن اقدام کنند.

وی افزود: گناباد اخیرا در معرض طوفان‌های شدید و زلزله قرار گرفته است و هر لحظه ممکن است سقوط این تیرهای برق برای شهروندان حادثه ساز شود.

این شهروند گنابادی وجود تیرهای برق در وسط کوچه را نیز عامل برخورد وسایل نقلیه موتوری دانست و خاطرنشان کرد به طور معمول پس از هر تعریض و نوسازی کوچه، کار انتقال امکانات زیربنایی مانند شبکه های آب، برق و تلفن در دستور کار ادره زیر ربط قرار می‌گیرد اما گویا جابه جایی تیرهای برق در گناباد به فراموشی سپرده شده است.

وی گفت: هرچند این مشکل را از اداره برق گناباد پیگیری کرده‌ام اما مسئولان آن اداره تعویض و جابجایی تیرهای برق کوچه‌ها را وظیفه شهرداری گناباد دانستند و گفتند شهرداری باید هزینه این جابه جایی را به اداره برق پرداخت کند.

این شهروند گنابادی در پایان با اعتقاد بر اینکه علاج واقعه را باید قبل از وقوع کرد از مسئولان اداره برق و شهرداری گناباد خواست هرچه سریعتر برای جابجایی تیرهای برق وسط کوچه‌های تعریض شده اقدام کنند.

شهر گنابادُ در 265 کیلومتری جنوب شهر مشهد واقع شده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.