سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

برگزاری نخستین جشنواره نقاشی کودک در مریوان

شهردار مریوان گفت: نخستین جشنواره نقاشی کودک با همکاری شهرداری، شورای شهر مریوان و کمسیون فرهنگی این شهر در مریوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، فواد کریمی گفت: با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش و کمسیون های فرهنگی این شهرستان برای ارتقاء تفریحات سالم و افزایش قدرت ذهنی کودکان در نقاشی در طبیعت، در رده های سنی مختلف جشنواره نقاشی با موضوعات مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری یک روزه این جشنواره و حضور پر رنگ خانواده ها و کودکان آنها، افزود: آثار ارائه شده در سه رده سنی پیش دبستانی با موضوع آزاد، 7 تا 9 سال با موضوع دوستی،10 تا 12 سال با موضوع پارک و محیط زیست است.

کریمی بیان کرد: در این جشنواره از سه داور در حوزه کارشناسی نقاشی کودکان استفاده شده که با انتخاب آثار برتر در نگارخانه شهرستان مریوان در طول سه روز در معرض دید عموم شهروندان قرار می گیرد.

شهردارمریوان هدف از برگزاری جشنواره نقاشی را پر کردن اوقات سالم برای خانواده ها و کودکان دانست و گفت: مریوان همواره در حوزه فرهنگی و برگزاری جشنواره های مختلف در استان و حتی کشور جایگاه خاصی داشته و توانسته است در زمینه های مختلف فرهنگی نقش پر رنگی در استان کردستان داشته باشد.


انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.