سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مقدم‌فر" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آمریکایی‌ها با تهدید نظامی به دنبال تضعیف موضع ایران در مذاکرات هستند

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای روشی را پیش گرفته‌اند که موضع ایران را در مذاکرات هسته‌ای تضعیف کنند.

«حمیدرضا مقدم‌فر» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب  اسلامی در جمع معلمان و فرهنگیان مبنی بر اینکه «با مذاکراتی که در زیر شبح تهدید انجام بگیرد موافق نیستم»، اظهار داشت: یکی از روش‌های آمریکا از گذشته تاکنون این بوده که سیاست باید سیاست چماق و هویج باشد، یعنی همیشه باید از یک طرف وعده‌های خوب داد و از یک طرف، طرف مقابل را ترساند و با خشونت عمل کرد.        

وی افزود: آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای نیز این روش را پیش گرفته‌اند، از یک طرف با ایران مذاکره و گفتگو می‌کنند و از طرفی تلاش می‌کنند با حربه‌ تهدید به حمله نظامی، موضع ایران را در مذاکرات هسته‌ای تضعیف کنند.

این کارشناس رسانه‌ای تصریح کرد: همان‌طور که رهبر فرمودند این روش، روش غلطی است و ما زیر بار مذاکره‌ای که یک طرف آن تهدید نظامی  باشد نمی‌رویم، این مذاکره و گفتگو نیست؛ همچنین ایشان اعلام کردند که این روش را قبول ندارند.

انتهای پیام/


 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.