سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

توقيف محموله قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد در اتوبان زنجان – قزوين

فرمانده انتظامي استان زنجان از توقيف يك كاميونت حامل انواع كالاهاي قاچاق خبر داد و گفت: ارزش محموله كشف شده بيش از يك ميليارد و 34 ميليون ريال برآورد شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ به نقل از روابط عمومی ،عليرضاصالحي با اعلام اين خبر گفت :در راستاي مبارزه با اخلالگران اقتصادي و قاچاق کالا،ماموران پليس آگاهي زنجان از حمل يك محموله قاچاق بوسيله يك دستگاه كاميونت مطلع شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان افزود :اين كاميونت از غرب كشور به مقصد تهران در حركت بوده كه با كار اطلاعاتي و فني ماموران آگاهي شناسايي شد.

وي اضافه كرد: در پي اين اطلاع اكيپي از ماموران مبارزه با قاچاق پليس آگاهي در اتوبان " زنجان – قزوين " مستقر و با ايجاد تور ايست و بازرسي،كاميونت را به رانندگي فردي به نام " ع – ع" متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: ماموران در بازرسي از اين كاميونت 122 هزار و 982 قرص و آمپول قاچاق ،هزار و 608 مسواك ، 46 گالن مايع لباسشويي،هزار و 261 لوازم آرايشي و بهداشتي ، 300 جفت كفش ،هزار و 910 ثوب البسه و 58 طاقه پارچه خارجي قاچاق كشف كردند.

صالحي با اشاره به اينكه ارزش كالاهاي كشف شده بيش از يك ميليارد و 34 ميليون ريال برآورد مي شود گفت: در اين خصوص پرونده تشكيل و اقدامات قانوني صورت گرفته است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه قاچاق به اقتصاد كشور ضربه وارد كرده و بيكاري را افزايش مي دهد خاطر نشان کرد : مصرف كالاي قاچاق سبب مي‌شود كه فرصت‌هاي شغلي در جامعه از بين رفته و توليد كنندگان داخلي ضرر كنند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: محموله ، قاچاق ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.