زنجان؛

کشف و ضبط 250 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف و ضبط 250 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت : تعزیرات حکومتی استان زنجان در راستای مبارزه با قاچاق به صورت جدی با متخلفان و قاچاقچیان برخورد می‌کند.

ممیزی با اشاره به اینکه در همین راستا طی روزهای گذشته محموله سیگار قاچاق به تعداد 250 هزار نخ در استان کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: پس از کشف این محموله پرونده متهم برای رسیدگی به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارجاع شده و بررسی‌های لازم انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: طبق حکم صادره از سوی شعبه اعلام شده متهم پرونده به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 400 میلیون ریال در حق صندوق جمهوری اسلامی محکوم شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه از رسیدگی به پرونده‌های قاچاق البسه و پوشاک نیز خبر داد و گفت: طبق رای صادره از سوی شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان زنجان عامل قاچاق به پرداخت 180 میلیون ریال محکوم شده است.
ممیزی ادامه داد: متهم پرونده مذکور اقدام به قاچاق 65 طاقه پارچه خارجی و 599 ثوب البسه قاچاق کرده بود.

وی با اشاره به برخورد بدون اغماض و نرمش تعزیرات حکومتی استان با قاچاقچیان اضافه کرد: این اداره کل حامی حقوق مصرف کنندگان و مردم بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به صورت جدی با خاطیان امر برخورد می‌کند.


انتهای پیام/س
برچسب ها: قاچاق ، سیگار ، البسه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.