سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشارزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

با این وضعیت سرخابی‌ها منحل می شوند/طلب کاران زیادی به باشگاه مراجعه می کنند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با توجه به حساسیت و شرایط 2 تیم استقلال پرسپولیس اگر بحث واگذاری سریعتر انجام نشود این 2 تیم منحل می‌شوند.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص برگزاری مزایده چهارم در روز 29 اردیبهشت اظهار داشت: الان بدترین موقعیت برای تیم استقلال است که این مزایده در این تاریخ برگزار می شود، حامی مالی با توجه به این تاریخ و بلاتکلیفی حق دارد از پرداخت پول خودداری کند، امیدوارم هر چه زودتر تدابیری در نظر بگیرند تا از این بلاتکلیفی خارج شویم در غیر این صورت با این وضع پیش آمده این 2 باشگاه منحل خواهد شد، با دست خودمان در حال نابود کردن این 2 باشگاه هستیم و چرا باید این کار با دو باشگاه پر هوادار صورت بگیرد.
 
وی بیان کرد: به نظر من سازمان خصوصی سازی باید قبل از اینکه نام افراد شرکت کننده را اعلام می کرد اهمیت آنها را مشخص می کرد تا اینقدر حساسیت ایجاد نشود.
 
افشار زاده در خصوص مشکلات مالی استقلال بیان داشت: طلبکاران زیادی هر روز در باشگاه استقلال هستند و ما هم توانایی پاسخگویی به آنها را نداریم اما در صدد هستیم تا در خصوص مشکلات مالی صحبت‌هایی لازم را با سبک دست حامی مالی تیم انجام دهیم و امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر رفع شود.
 
وی درباره اینکه گفته می شود بیک زاده قهر کرده است افزود: صحبت های لازم را با بیک زاده انجام داده‌ام و باید بگویم این مسائل کارهای خصوصی مربوط به داخل باشگاه است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.