سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای اولین باردرکشور:

برگزاری ششمین همایش ملی آسیب های پنهان با محوریت زیست دانشجویی درکردستان

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری ششمین همایش ملی "آسیب های پنهان زیست دانشجویی" باهدف کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی قشر دانشجو در چهارم خرداد ماه سال جاری درسنندج خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، اعظم شریفیان گفت: برگزاری همایش آسیب های پنهان با محوریت زیست دانشجویی می تواند در راستای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی و به ویژه آسیب های زیست دانشجویی، موثر باشد. 

وی افزود: با توجه به افزایش آسیب های اجتماعی و اهمیت برگزاری همایش آسیب های پنهان، همکاری کلیه دستگاه ها مربوطه برای برگزاری و تاثیرگذاری هر چه بهتر این همایش ضروریست. 

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کردستان بیان کرد: هدف از برگزاری همایش آسیب های پنهان با محوریت زیست دانشجویی که در سنندج برگزارمی شود، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی است. 

 شریفیان گفت: مشارکت دانشگاه ها و دانشجویان در این همایش می تواند تاثیر مثبتی بر هر چه بهتر برگزار شدن همایش داشته باشد. 

جمال ارشدی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان نیز گفت: این همایش چنانچه به صورت علمی و با مشارکت دادن جامعه هدف که شامل دانشجویان و دانشگاهیان می باشد، برگزار شود، می تواند در راهنمایی و آگاه سازی دانشجویان در رابطه با آسیب های موجود در زندگی دانشجویی، بسیار موثر باشد. 

  انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.