سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

اجرای طرح جامع مالیاتی در دستور کار مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در تلاش هستیم با اجرای طرح جامع و یکپارچه مالیاتی در کشور و افزایش پایه‌های مالیاتی از فرار مالیاتی جلوگیری کنیم.

غلامحسین شیر علی آبادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، درخصوص اجرای طرح جامع مالیاتی گفت: در حال حاظر اجرای سیستم مالیاتی در کشور دارای نواقصی است که نیاز این سیستم را به طرح‌های تکمیلی بیشتر می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: مدتی است که طرح جامع مالیاتی به صورت آزمایشی در برخی از استان‌‌های کشور اجرای شده است ولی سعی بر آن است که یک سیستم مالیاتی جامع و و یکپارچه در سال جاری در سطح کشور برقرار شود.

وی ادامه داد: در طرح جامع مالیاتی کوشیدیم پایه‌های مالیاتی را افزایش دهیم و این بدان معناست که از فرار مالیاتی تا حدی جلوگیری کنیم و افراد حقیقی و حقوقی که اقدام به فرار مالیاتی کرده‌اند را شناسایی کنیم. 

شیر علی آبادی تصریح کرد: در این طرح همچنین از کسانی که درآمدهای بسیار زیاد کسب می‌کنند مالیات بیشتر و از افراد با حداقل درآمد مالیات کمتر دریافت می‌شود تا عدالت اجتماعی تحقق پیدا کند.

این عضو کمیسیون در پایان خاطر نشان کرد: اجرای لایحه مالیات بر ارزش افزوده نیز به صورت آزمایشی در دست کار مجلس و کمیسیون اقتصادی است و در جهت بهبود وضعیت این نوع مالیات تجدید نظرهای لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
یا الله زود باشید دیگه ....چند تا از این طرح های استخوان دار می تواند اقتصاد و ایران و ایرانی را نجات بدهد یا علی....