سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"بهروز رضوی"، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

تا قبل از این‌که روز پدر به تقویم بیاید، پدرهای ایرانی مظلوم بودند

گوینده رادیو گفت: امیدوارم همه پدرها از عهده مسئولیت خود بربیایند و فرزندان هم قدردان زحمات پدرها باشند.

"بهروز رضوی"، گوینده رادیو در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص روز پدر گفت: پدرها قبل از تعیین این روز به عنوان روز پدر غریب و تنها بودند و گاهی در حقشان کم لطفی می‌شد، اما خوشبختانه پدرها هم صاحب روز شدند و هدیه آن‌ها از حد یک جوراب هم تجاوز نمی‌کنند!

وی ادامه داد: به واسطه اینکه اهل کتاب هستم چه به مناسب روز پدر و چه مناسبت‌های مختلف دیگر از خانواده و دوستان کتاب هدیه می‌گیرد.

رضوی آرزوی خود را در این مناسبت چنین عنوان کرد که ( همه پدرها از عهده مسئولیت خود بربیایند و فرزندان قدردان پدرها باشند) و در ادامه رابطه خود با فرزندانش را رفاقتی صمیمانه دانست و گفت: خدا را شکر می‌کنیم که فرزندان خوب و مؤدبی دارم.

رضوی در بیان ویژگی پدر ایرانی و غیر ایرانی گفت: پدران ایرانی در این سرزمین رنج بیشتری می‌کشند.  آن‌ها وظایفی که به عهده بعضی سازمان‌های دولتی است را هم انجام می‌دهند و مسئولیت‌شان پدران سنگین است.  در صورتی که در کشور‌های دیگر این طور نیست و سازمان‌ها کمک‌های زیادی را انجام می‌دهند.

وی از ویژگی پدر خود به آزادمنشی و آزادگی اشاره کرد و گفت: از مرحوم پدرم با وجود داشتن 9 فرزند در تمام طول زندگی بی‌عدالتی از پدرم ندیدم و همه ما از پدری او راضی هستیم و بودیم.

وی در رابطه دوستانه بین پدران و فرزندان را آرزوی خود دانست و اضافه کرد: فرزندان هم باید در فرصت‌هایی که هست قدر پدر خود را بدانند تا بعدها افسوس نخورند.

بهروز رضوی در پایان به مسئولیت پدران اشاره کرد و گفت: امیدوارم به برکت نام بلند مولایم حضرت علی (ع) که الگوی همه پدرها است، پدرها با سخت کوشی و مسئولیت پذیری برای فرزندان خود کم نگذارند و از عهده وظایف بربیایند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.