سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تانکهای رژیم صهیونیستی جنوب سوريه را گلوله باران کردند

به گزارش خبرگزاری آناتولی تانک های ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک قنیطره در جنوب سوریه را گلوله باران کردند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از خبرگزاری آناتولی تانک های ارتش  رژیم صهیونیستی اطراف شهرک قنیطره در جنوب سوریه را گلوله باران کردند .
منابع خبری گزارش دادند همزمان با ادامه درگیری های شدید بین برخی گروههای مسلح مخالف دولت سوریه با عناصر داعش در روستای قحطانیه نزدیک گذرگاه اصلی شهرک قنیطره ، تانک های ارتش رژیم صهیونیستینیز این روستا را گلوله باران کردند.
منابع خبری افزودند پس اینکه تعدادی از گلوله های طرف های درگیر در سوریه به مناطق تحت اشغال اسرائیل در بلندی های جولان اصابت کرد، تانک های این رژیم مستقر در نقطه تماس مرزی هم روستای قحطانیه را گلوله باران کردند .
منابع خبری تاکید کردند درحالی که پیشروی گروههای مسلح مخالف سوریه از جمله احرار الشام و جبهه النصره به سمت روستای قحطانیه با هدف نابودی عناصر داعش در این منطقه ادامه دارد ، ارتش سوریه نیز این روستا گلوله باران می کند .
گفته می شود اعضای داعش در روستای قحطانیه در محاصره کامل گروههای مسلح مخالف سوریه هستند و به زودی این نیروها وارد این روستا خواهند شد .
پس از اینکه گروه مسلح موسوم به ارتش جهاد اسلامی از متحدان داعش در روستای قحطانیه چند روز پیش پنج نفر از اعضای گروه احرار الشام را کشتند و دهها تن دیگر را بازداشت کردند، مخالفان مسلح از دوشنبه گذشته حمله نظامی گسترده ای را علیه داعش در این روستا آغاز کردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.