سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير بهداشت عنوان كرد؛

پروژه های خير ساز از مالیات معاف می شوند

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه فعالیتهای خیرین عرصه سلامت باید روان شود گفت: توافقاتی با مسئولین مربوطه انجام شده تا خیرین برای ساخت پروژه های خیریه خود معاف از مالیات شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگان شیراز؛ دیروز هم زمان با آیین بزرگداشت سيد نصرالله هاشمي یکی از خیرین عرصه سلامت درشیراز و حضور وزیر بهداشت در این مراسم اعلام شد : دولت تدبیر و امید در نظر دارد که به کمک پروژه های درمانی خیر ساز بیاید و بنا دارد تا 40 درصد کمکی که دولت پیشین متعهد شده بود را محقق سازد.

حسن هاشمی در ادامه افزود: در حال حاضر پروژه هایی که توسط خیرین و یا هیات امنايي ساخته می شوند برای وارد کردن تجهیزات معاف از گمرک هستند .

هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه خیرین استان فارس مسبب تحولات بزرگی در عرصه سلامت شدند خاطرنشان كرد: در صدد آن هستیم که برخی از املاک دانشگاه علوم پزشکی شیراز را به قرارگاه خاتم الانبیا به فروش رسانیم و 70 درصد مبلغ دریافتی را به کمک پروژه های خیر ساز و 30 درصد باقی مانده را به مجمع خیرین عرصه سلامت استان فارس تخصیص دهیم.

وزير بهداشت در ادامه با بيان اينكه بیمارستان بانوان از مهمترین نیازهای کشور است که باید در همه استانها شاهد ایجاد این نوع بیمارستان باشيم، تصريح كرد: این بیمارستانها در کشورهای دیگر برای آسودگی و بهره مندی زنان از درمان های تخصصی ایجاد شده که متاسفانه احداث این نوع از بیمارستانها در ایران به تعویق افتاده است.

گفتني است در چارچوب حمایت دولت از پروژه های درمانی خیر ساز، به بیمارستان خیر ساز تخصصی ویژه بانوان شیراز 100 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.