سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت:

تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم ظاهری نیست

سید حسن قاضی زاده هاشمی گفت: اقدامات دولت برای رفع مشکلات و نیازهای مردم در سفرهای استانی نمایشی نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی که همزمان با رییس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت برای شانزدهمین سفر استانی، از صبح امروز، نهم اردیبهشت، وارد شهرستان مهر در استان فارس شده است، در جلسه شورای اداری این شهرستان حاضر شد و به مردم اطمینان داد که هدف دولت در این سفرها رفع مشکلات و نیازهای مردم است .

سید حسن قاضی زاده هاشمی در جمع اعضای شورای اداری شهرستان مهر، امام جمعه، نماینده مردم مهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسوولان محلی و همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: مردم عزیز ایران اسلامی به فرمایش امام بزرگوار (ره) مردمی بسیار خوب و صبور هستند که امیدواریم امسال نیز با همدلی و همزبانی دولت و ملت و در واقع اتحاد، بتوانیم به اهداف کشور اسلامیمان دست یابیم.

وزیر بهداشت افزود : پیشرفت هیچ کشوری بدون اتحاد و همدلی امکان پذیر نیست و امیدواریم همه در کشور از همگرایی صحبت کنند، نه از تفرقه زیرا انتظار می رود که در جامعه اسلامی حرمت انسان ها بیش از این حفظ شود .

دکتر هاشمی در خصوص بیمارستان در حالساخت شهر گله دار در شهرستان مهر، گفت : تجهیز و تامین نیروی انسانی پس از ساخت بیمارستان، دارای اهمیت ویژه ای است .

وی ادامه داد: یکی از هنرمندی های رییس جمهور این بود که تورم را از 44 درصد به نزدیک 15 درصد کاهش داد، اما باید به این نکته توجه کرد که امسال در آمدهای دولت کاهش یافته و بر این اساس امسال دولت سالی دشوار را پیش رو دارد .

انتهای پیام/س


برچسب ها: تلاش ، دولت ، مشکلات ، ظاهری ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.