سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اعلام برنامه های سفر وزرا به شهرستان های استان فارس

برنامه های سفر وزرا به شهرستان های استان فارس اعلام شد .



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ وزیر اطلاعات به شهرستان های جهرم و فسا می رود و وزیر آموزش و پرورش نیز از اقلید دیدن می کند و وزیر جهاد کشاورزی هم به مناطق بیضاء و کوار سفر خواهد کرد .

رضوی معاون توسعه مناطق روستایی هم از شهرستان های سپیدان ، ممسنی و رستم دیدار می کند و دکتر هاشمی وزیر بهداشت با سفر به شهرستان های مهر و لامرد با مردم این مناطق دیدار خواهد کرد .

چیت چیان وزیر نیرو هم به شهرستان های فراشبند و کازرون می رود و از نزدیک در جریان آخرین مسائل و مشکلات این دو شهرستان قرار می گیرد.

استهبان و نی ریز مقصد سفر وزیر راه و شهرسازی است و وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با سفر به شهرستان های فیروزآباد و قیروکارزین در جمع مردم این مناطق حضور می یابد .

پور محمدی وزیر دادگستری با مردم آباده ، بوانات و خرم بید دیدار می کند و سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری به شهرستان های ارسنجان ، پاسارگاد و مرودشت می رود معاون پارلمانی رییس جمهور هم از شهرستان های فسا ، داراب و زرین دشت بازدید می کند و مشاور رییس جمهور نیز با مردم شهرستان های خرامه ، سروستان و کوار دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.