شریعتمداری دیشب در بازدید از محل استقرار سامانه سامد در فارس گفت: برای نخستین بار در هر شیفت کاری 300 کاربر پاسخگوی درخواستهای مردم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ شریعتمداری با بیان اینکه در گیلان در هر شیفت 200 کاربر پاسخگوی مردم بودند افزود: در این سفر برای نخستین بار مرکز ارتباطات مردمی توسعه پیدا کرده است و هر شیفت کاری 300 نفر پاسخگوی درخواستهای مردم هستند.

وی با بیان اینکه از ساعت 8 صبح تا ساعت 15، 30 هزار و 93 مورد ثبت شده است ادامه داد: از موارد ثبت شده 95 درصد در خواست، 3 و 6 دهم شکایت و 4 دهم درصد انتقاد بوده است.

شریعتمداری گفت: تلاش می شود تا دو ماه آینده به موارد مطرح شده قابل پیگیری پاسخ داده شود.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.