معاون اجرایی رییس جمهور خبر داد:
معاون اجرایی رییس جمهور خبر داد:
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران
شیراز؛ شریعتمداری
با بیان اینکه در گیلان در هر شیفت
200 کاربر پاسخگوی مردم بودند افزود: در این سفر برای نخستین بار مرکز
ارتباطات مردمی توسعه پیدا کرده است و هر شیفت کاری 300 نفر پاسخگوی درخواستهای
مردم هستند.وی با بیان اینکه از ساعت 8
صبح تا ساعت 15، 30 هزار و 93 مورد ثبت شده است ادامه داد: از موارد ثبت شده 95
درصد در خواست، 3 و 6 دهم شکایت و 4 دهم درصد انتقاد بوده است.
شریعتمداری گفت: تلاش می شود
تا دو ماه آینده به موارد مطرح شده قابل پیگیری پاسخ داده شود.
انتهای پیام/س