سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شگفتی رژیم صهیونیستی از زنده بودن فرمانده ارشد حماس

زنده بودن "محمد دیف،" یکی از فرماندهان ارشد حماس، مقامات صهیونیستی را شگفت زده کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هاآرتص؛ نظامیان صهیونیست در جریان جنگ 50 روزه غزه – که سال گذشته بوقوع پیوست – تلاش زیادی برای ترور "محمد دیف،" یکی از فرماندهان ارشد حماس بکار بستند. هرچند صهیونیستها حملات موشکی متعددی علیه پایگاههای حماس انجام داده و امیدوار بودند "محمد دیف" در یکی از این حملات کشته شده باشد، وی در سلامت کامل و در سمت پیشین مشغول به فعالیت است.

سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی اعلام کردند، "دیف" و دیگر فرماندهان ارشد حماس درحال آموزش نیروهای نظامی جدید هستند. آنها ارتش جدیدی با مهارت های مختلف تشکیل داده‌اند و حتی هزار نفر برای ساخت تونل های زیر‌زمینی جدید انتخاب شده‌اند.

آخرین حمله نظامی رژیم صهیونیستی به غزه، خسارات زیادی به زیرساختها و منازل مسکونی این منطقه وارد کرد. با توجه به محاصره اقتصادی غزه و قطع ارتباط آنها با جهان بیرون، وضع معیشت فلسطینی های ساکن غزه هر روز بدتر می‌شود. این موضوع احتمال تشدید نارضایتی های مردمی و برنامه ریزی آنها را برای حمله به رژیم صهیونیستی افزایش می‌دهد. مقامات رژیم صهیونیستی معتقدند فعالیت دوباره "محمد دیف" و دیگر فرماندهان حماس برای تشکیل ارتشی جدید، نشانه آمادگی آنها در ضربه زدن به این رژیم است.  

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.