سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرکل امورمالياتی خراسان رضوی:

اجرای طرح جامع مالياتی دراولويت تحولات اقتصادی استان خراسان است

مديرکل امورمالياتی خراسان رضوی گفت:يکي از اولويت هاي اصلي تحول اقتصادي دراستان، اجراي طرح جامع مالياتي است که اداره کل امورمالياتي استان آن را در برنامه کار خود قرارداده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه مالیاتی کشور،مديرکل امورمالياتي خراسان رضوي تصريح کرد: يکي از اولويت هاي اصلي تحول اقتصادي دراستان، اجراي طرح جامع مالياتي است که اداره کل امورمالياتي استان آن را در برنامه کار خود قرارداده است.

حميد ابدی مديرکل امورمالياتی خراسان رضوی گفت: اين استان پهنه گسترده ای را درسطح کشور دارا است و همين امر توسعه زير ساخت های اقتصادی استان را اجتناب ناپذير می سازد.

وی همچنين ، با اشاره بر لزوم استقرار طرح جامع مالياتی در استان افزود: اجراي طرح جامع مالياتي احتياج به آماده سازی زير ساختارهای اوليه نظيراصلاح ساختار سازماني ، تجهيزات اداری ، کابل گذاري شبکه های ملي و داخلی و آموزش همکاران دارد که اين اقدامات به مرور در فازهاي اجرايي مختلف در سطح استان در حال انجام است.

وی همچنين افزود: اجرای طرح جامع مالياتی نقطه عطفی در نظام مالياتی کشور درقالب ارايه خدمات الکترونيکي و آسان به موديان می باشد که عدالت اجتماعي و اقتصادی در جامعه را نيز به همراه دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.