سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی

نمایشگاه کاسپین زنجان خرداد امسال شاهد برگزاری نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته به آن خواهد بود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیرعامل شرکت رستاک پاد ویژن گفت: نمایشگاه کاسپین زنجان خرداد امسال شاهد برگزاری نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته به آن می شود.  
  
 بندرچی افزود: این نمایشگاه از پنج تا هشت خرداد امسال در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان با حضور مستقیم شرکت های فرانسوی، ترکیه ای و امارات برگزار می شود.

 وی یادآورشد: نمایشگاهی که امسال زنجان میزبان آن است، در سطح ملی نمونه قبلی نداشته و در نوع خود منحصر به فرد محسوب می شود. 

مدیرعامل شرکت رستاک پاد ویژن گفت: مشکل بزرگ صنایع معدنی استان زنجان تامین خاک مورد نیاز است که این مشکل در دومین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی مورد بررسی و کنکاش قرار خواهد گرفت.

 بندرچی گفت : با استقبالی که تا کنون صنعتگران حوزه معدن از حضور در این نمایشگاه کرده اند، پیش بینی می شود امسال تمام سه سالن نمایشگاه کاسپین تکمیل شود.

وی در پایان از ارایه تخفیف 10 درصدی در قیمت غرفه ها به شرکت کنندگان خبر داد و همچنین به ازای هر متر مربع غرفه در این نمایشگاه 100 هزار تومان از غرفه داران دریافت خواهد شد. 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.