سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور 22 تا 25 اردیبهشت سال جاری دراستان گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان گفت:تاکنون افزون بر 50 شرکت داخلی و برخی نمایندگی های خارجی برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند،و در حال حاضرهم  ثبت نام از شرکت های تولیدی داخلی و نمایندگی های شرکت های تولیدی خارجی درحوزه صنعت دام و طیور انجام می شود.

کفایی پور، بیشتر شرکت های متقاضی حضور در این نمایشگاه را از استان های تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و گلستان بیان کرد و افزود: این نمایشگاه در فضایی مسقف به مساحت 6 هزار مترمربع برگزار می شود و در مدت برپایی از ساعت 15 تا 21 آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

وی گفت: این نمایشگاه با مشارکت برخی دستگاه ها و سازمان های ملی و استانی چون سازمان تجارت ایران و صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می شود.

استان گلستان با تولید سالانه 160 هزار تن گوشت مرغ رتبه سوم، 35 هزار تن گوشت قرمز رتبه 11 و تولید تقریبی 400 هزار تن شیر و 28 هزار تن تخم مرغ به ترتیب رتبه 9 و دهم کشور را دارد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی بیشتر کشاورزان و تولید کنندگان حوزه دام و طیور استان با جدید ترین ادوات و تجهیزات این بخش برگزار می شود.

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در کیلومتر پنج جاده گرگان - آق قلا واقع است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.