سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با ریزش 334 واحدی؛

طوفان در تالار شیشه‌ای شاخص را به 65 هزار واحدی کشاند

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات دوشنبه 7 اردیبهشت با 334 واحد ریزش به کانال 65 هزار و 868 واحدی سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در ساعات اولیه معاملات امروز بورس تعداد 147 هزار و 737 سهم اوراق بهادار به ارزش 313 میلیارد و 733 میلیون ریال در 16 هزار و 827 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

روند منفی در تالار حافظ در حالی ادامه دارد که کارشناسان بر این باورند تا زمانی که شرایط اقتصادی و زیر ساخت‌ها بهبود پیدا نکند حتی کاهش نرخ سود بانکی نیز نمی‌تواند چاره‌ساز مشکلات این بازار باشد بعلاوه نگران و تر س سهامداران نسبت به مذاکرات لوزان نیز مزید بر علت شد و بر تشنج موجود در بازار سرمایه اضافه کرد و این جو بر شرایط افت بیش از بیش اضافه کرد.

شاخص قیمت(وزنی-ارزشی)با کاهش 148 واحدی به 28 هزار و 177 واحد،شاخص کل(هم‌وزن)با کاهش 25 واحدی به 10 هزار و 128 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده‌ی معاملات امروز را گروه پالایشی‌ها و بانکی‌ها تشکیل می‌دهند و بیشترین تاثیر منفی را در شاخص نماد حکشتی،وبملت داشته است.

آیفکس فرابورس نیز با ریزش 6 واحدی به 741 واحد رسید.

در بازار فرابورس نمادهای پر بیننده را فولادی ‌ها و پالایشی‌ها تشکیل می‌دهند و بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص نماد جم داشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شاخص ، بورس ، ارزش ، سهم ، اوراق ، ریزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.