سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم پارس جنوبی قهرمان تورنمت بین المللی ووشو ارمنستان شد

تیم پارس جنوبی (قهرمان لیگ برتر سال گذشته) در تورنمنت بین الملی ووشو که از شنبه 5 اردیبهشت در ارمنستان آغاز شده بود ، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : تیم ووشو پارس جنوبی در بین 8 کشور شرکت کننده در تورنمنت بین الملی ارمنستان با کسب 15 طلا و 2 نقره در بخش ساندا (مبارزه) و تالو (نمایشی) قهرمان شد.

لازم به ذکر است:در بخش ساندا  مهزیار محمدنژاد در وزن 52 کیلوگرم ، علی بختیاری در56 کیلوگرم ، فرود ظفری در60 کیلوگرم ، یوسف خیری در65 کیلوگرم ، یزدان کرمی نژاد در70 کیلوگرم ، مرتضی نوروزی در 80 کیلوگرم ، امیر فضلی در85 کیلوگرم و حمید رضا قلی پور در 90 کیلوگرم موفق به کسب نشان طلا شدند و امید شهریاری در وزن 48 کیلوگرم به نشان نقره دست یافت.

شایان ذکر است: در بخش تالو نیز طاهر قاسمی نن گون، نن چوان و نن دائو موفق به کسب 3 نشان طلا شد و علی وطن خواه در فرم تای چی چوان و تای چی جین 2 مدال طلا را از آن خود کرد و بهروز بخشی زاده در فرم های چیانگ شو و جین شو به 2 مدال طلا و در فرم چانگ چوان به یک مدال نقره دست یافت.

خاطر نشان می شود: هدایت تیم ساندا پارس جنوبی را حسین اوجاقی و تیم تالو را احسان پیغمبری در تورنمنت بین المللی ارمنستان بر عهده داشتند. همچنین رئیسی سفیر ایران در ارمنستان مهمان ویژه مراسم اختتامیه این تورنمنت بود.

گفتنی است: تیم پارس جنوبی چهارشنبه 9 اردیبهشت به میهن باز می گردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.