سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسکن مهر در آتش سوخت/ 6 تن دچار خفگی و سوختگی شدند

مدیرعامل هلال احمر بوشهر گفت: در حادثه روز گذشته آتش‌سوزی منازل مسکن مهر بوشهر، 32 واحد مسکونی دچار خسارت شدند که 24 واحد بطور کامل طعمه حریق شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، عبدالکریم شعبانزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با عملکرد هلال احمر در حادثه آتش‌سوزی منازل مسکن مهر در بوشهر اظهار داشت: بعد از ظهر روز جمعه 4 اردیبهشت ماه منازل مسکونی مسکن مهر واقع در محله صلح آباد بوشهر طعمه حریق شد، این حادثه بدنبال سرایت شعله‌های گاز پیک‌نیکی به ایزوگام ساختمان و شروع آتش سوزی و بدنبال آن سرایت به بقیه واحدهای مجاور شد.

وی بیان کرد: با حضور آتش نشانی در محل و درخواست کمک 40 نفر از نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر وارد صحنه شدند.

مدیرعامل هلال احمر بوشهر تصریح کرد: تیم‌های نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر به کمک ست‌های رهاسازی و کامبی تولز نسبت به بازکردن درب‌ها و راه‌های ورودی اقدام کرده و با دو دستگاه کمپرسور نسبت به شارژ کپسول‌های هوایی تمام نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در صحنه پرداختند.

شعبانزاده گفت: در این حادثه 6 نفر دچار خفگی و سوختگی شدند که 4 نفر به کمک 4 دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شد و دو نفر توسط اورژانس انتقال و سپس یکی از مصدومان که دچار سوختگی شدید شده بود به کمک اورژانس هوایی به بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه 32 واحد مسکونی دچار خسارت شد که 24 واحد بطور کامل سوخت و 8 واحد بصورت جزیی دچار خسارت شده‌اند.

مدیرعامل هلال احمر بوشهر  بیان کرد: جمعیت هلال احمر با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی نسبت به اسکان موقت حادثه‌دیدگان در کانکس و دراختیار گذاشتن لوازم مورد نیاز آنها اقدام کرد.

شعبانزاده افزود: در این عملیات امداد 40 تن از نیروهای امدادی هلال ‌احمر 4 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو نجات و 10 خودروی دیگر نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.