سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

دستیابی آمریکا به ایران ،یک خیال باطل است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در طول تاریخ امریکا همیشه در برابر اسلام شکست خورده و شکست آمریکا درصحرای طبس و جنگ تحمیلی نمونه ای از آن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛سردار فدوی با اشاره به اینکه گرامیداشت سالروز این واقعه ذکر خاطره نیست افزود: این موضوع همچنان ساری و جاری است و تا هنگامی که انسانها طبق خواسته خداوند عمل کنند خداوند نیز یار و همراه آنهاست و وعده خدا محقق شدنی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در خیلی از موارد نه تنها شنیده بلکه دیده ایم که آمریکا هر حمله ای را که شروع کرده با شکست مواجه شده است.

سردار فدوی افزود : در وضعیتی قرار داریم که حتی ماموران آمریکایی در تنگه هرمز خود را آمریکایی معرفی نمی کنند بلکه خود را مجری مصوبات مختلف معرفی می کنند چرا که در موضع ضعف قرار دارند و می دانند هنگامی جنگی رخ دهد آنها شکست خواهند خورد.

وی گفت: در حال حاضر تحریم های امریکا خود نشان از ضعف و ترس امریکا از قدرت ملت ایران است.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور هم گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران آمریکا احساس کرد که ابهت خود را از دست داده و به دنبال اجرای یک عملیات گسترده در ایران بود اما به لطف خداوند مکرشان گریبان خودشان را گرفت.

امیر سرتیپ نامی مهمترین پیام این شکست را برای دشمنان اسلامی امداد الهی به مردم مظلوم و برحق جهان عنوان کرد.

امام جمعه طبس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا باید هرچه باشکوه تر گفته شود افزود: ابعاد واقعه شکست امریکا در صحرای طبس باید بیشتر برای نسل های آینده بیان شود.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم همچنین خواستار ساخت موزه برای حفظ بیشتر آثار این جنایت و توجه بیشتر به شهرستان طبس شد.

انتهای پیام/س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.