سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

ایستادگی ملت یمن ، عربستان را مجبور به عقب نشینی و اعلام آتش بس کرد

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر گفت: با ایستادگی ملت یمن ،عربستان مجبور به عقب نشینی و اعلام آتش شده است.

به گزارش خبرنگار با شگاه خبرنگاران مشهد ،حجت السلام و المسلمین پژمان فر، در اجتماع مردمی با عنوان 'یمن تنها نمی ماند' در بقعه متبرکه امامزاده یحیی میامی افزود :تنها راه مبارزه با ظلم و استکبار مقاومت است که هم اکنون این مقاومت در لبنان، یمن و غزه ظالمان را وادار به عقب نشینی کرده است.

وی افزود :با توجه به حمایت های عربستان از گروه های تروریستی و شهادت مردم بی گناه یمن و به دلیل عدم حاکمیت دین و عقاید در جامعه اسلامی این جنایت ها انجام می شود .

پژمان فر ادامه داد : دنیای خوب با اجرای اسلام ناب به وجود می آید نه اسلامی که عربستان به جهانیان معرفی می کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به جنایت های داعش و حمایت عربستان از گروهای تروریستی داعش اشاره کرد و افزود: با پول عربستان داعش وارد خانه های مردم می شود، جنایت می کند و جلوه زشتی از اسلام را به جهانیان معرفی می کند.

پژمان فر با توجه به اینکه گرایش به اسلام ناب محمدی و اهل بیت افزایش یافته است ،گفت :این موج اسلام خواهی است و آمریکا و اسرائیل از این موضوع بسیار نگران هستند.

وی با بیان اینکه ایران پرچم دار اسلام ناب است،افزود: ایران در حال گسترش اسلام ناب و معرفی آن به مردم دنیا است، در حال حاضر نتایج آن را در کشور سوریه، لبنان، عراق و یمن مشاهده می کنیم .

همچنین این اجتماع عظیم در بقاع متبرکه و امامزاده گان گنبد خشتی، تبادکان، صنوبر ،حاتم ،هاشم ،محتشم ، خواجه اباصلت و نیز امامزاده یحیی (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.