سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست هندبال ناشنوایان:

خانواده هندبالیست‌‌ها با انجمن همکاری کنند

منوچهر حیدری اظهار داشت: خانواده ورزشکاران هندبالیست برای پیشرفت فرزندانشان با انجمن همکاری کنند، زیرا خانواده آنها نقش مهمی در پیشرفت هندبال دارد.

منوچهر حیدری سرپرست هندبال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، انجمن هندبال برای شناسایی ورزشکاران ناشنوا علاقمند به این رشته فراخوان اعلام کرده است. چهارشنبه هفته جاری در سالن هندبال کشور از ساعت 9 لغایت 11 صبح استعداد یابی می‌کنیم. تاکنون 42 نفر از مدارس مختلف برای شرکت در این استعدادیابی ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: انجمن با مسوولان مدارس صحبت کرده است و در مرحله استعداد‌یابی از تعدادی مربیان خانم و آقا نیز تست گرفته می‌شود برای تشکیل تیم ملی پرقدرت در سطح ناشنوایان مشکل دارم بسیاری از خانواده‌ها اجازه شرکت فرزندانشان را در این رشته نمی‌دهند.

وی ادامه داد: تیم ملی هند‌بال ناشنوایان مهر ماه عازم رقابت‌های چین تاپبه میَ‌شود. استعداد‌یابی را در تالار هندبال برگزار می‌کنیم تا ورزشکاران با زمین استاندارد هندبال و شرایط ورزشگاه‌ها آشنا شوند.

حیدری ادامه داد: ورزشکار هندبالیست خانم و آقا به صورت همزمان استعداد‌یابی می‌شوند. پس از استعداد‌یابی دختران و پسران در رده‌‌های سنی تفکیک می‌کنیم.

وی افزود: طبق تصمیمات فدراسیون فقط تیم ملی مردان هندبال ناشنوا عازم رقابت‌های چین تاپبه می‌شود. امیدواریم ملی پوشان تجربه‌ی خوبی از این مسابقات کسب کنند.

حیدری تصریح کرد: انجمن بدنبال تشکیل تیمَ‌های ملی پرقدرت در رده‌های سنی مختلف است. در آینده با برنامه‌ریزی‌های مستمر و منظم هدفمان را محقق می‌کنیم.

سرپرست انجمن افزود: انجمن‌های ناشنوا در جذب اسپانسر با مشکل مواجه هستند. متأسفانه مجموعه ارگان خاصی تمایل به پشتیبانی از تیم‌های ناشنوایان را ندارند. انجمن هندبال و در شرایط کنونی نیازمند به توپ برای تمرین ورزشکاران است.

وی افزود: علاوه بر سرپرست انجمن هندبال ناشنوایان رئیس اردوهای تیم ملی و دبیر کمیته انضباطی هستم از امکانات فدراسیون هندبال برای آمادگی و تمرین ورزشکاران هندبال ناشنوا استفاده می‌کنم.

سرپرست هندبال ناشنوایان افزود: خانواده‌های ورزشکاران نقش مهم و تأثیر‌گذران در پیشرفت و گسترش این رشته در کشور تقویت سطح فنی ورزشکاران این رشته دارند امیدواریم والدین با نگاه ویژه و خاص فرزندانشان  را پشتیبانی و حمایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناشنوایان ، هندبال ، حیدری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.