سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

سرقت اينترنتي براي خريد كارت شارژ

رئيس پليس فتا استان اصفهان گفت : فردي كه اقدام به سرقت از حساب يكي از شهروندان به مبلغ 35 ميليون ريال كرده بود توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگيرشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان: سرهنگ مرتضوي بيان داشت : در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه از حساب وي مبلغ 35 ميليون ريال به صورت اينترنتي سرقت شده،بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوي افزود :با انجام اقدامات فني و تخصصي در فضاي مجازي متهم كه از كارمندان شاكي مي باشد شناسايي وپس از هماهنگي با مقام قضايي دستگيرشد.

اين مقام انتظامي اظهار داشت:متهم در مواجه با مدارك و اسناد پليس فتا به بزه انتسابي اقرار و عنوان داشت پس از بدست آوردن اطلاعات بانكي رئيس خود در فرصتي مناسب اقدام به سرقت از حساب وي نموده و كليه مبالغ سرقتي را صرف خريد كارت شارژ نمودم.

سرهنگ مرتضوي افزود:يكي از عمده جرائمي كه به پليس فتا رجوع داده مي شود سرقت از حساب مي باشد و در اكثر موارد دليل آن بي احتياطي دارنده حساب و اعتماد بيجا به ديگران مي باشد و اگر از اطلاعات بانكي خود به خوبي محافظت نماييد احتمال سرقت از حساب شما در فضاي مجازي كاهش خواهد يافت.


انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.