سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی موناکو:باید به تیم موناکو افتخار کرد/ سرمربی یوونتوس: راه زیادی تا فینال داریم

پس از دیدار مرحله برگشت یک و چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سرمربیان و بازیکنان دو تیم فوتبال موناکو و یونوتوس مصاحبه کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در جریان رقابت های برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم موناکو و یوونتوس به تساوی بدون گل رسیدند اما تیم یوونتوس به خاطر پیروزی در خانه موناکو راهی دیدار نیمه نهایی شد.
 
یاردیم: به تیم موناکو افتخار می کنم
 
لئوناردو یاردیم سرمربی موناکو در این خصوص گفت: من از نتیجه این دیدار بسیار ناامید شدم اما به هر دو بازی که تیم برابر یوونتوس در این دوره از رقابت ها ارائه داد افتخار می کنم ما نشان دادیم که ما می توانیم ارائه دهنده یک فوتبال خوب و زیبا باشیم.
 
پس از این رقابت ها ما باید تمام نگاهمان را ب مسابقات لیگ منعکس کنیم و بتوانیم در آن جام هم عملکرد خوبی داشته باشیم.
 
الگری: هنوز به فینال نرسیدیم
 
ماسیمو آلگری سرمربی باشگاه یوونتوس پس از تساوی بدون گل برابر موناکو و صعود به مرحله نیمه نهایی گفت: ما به هیچ وجه ترسی نداریم، حضور در  این مرحله برای ما بسیار مهم بود اما هنوز به فینال نرسیدیم و چیزی تمام نشده است.
 
سال بسیار خوبی برای یوونتوس بود و هواداران باید از این جهت بسیار خوشحال باشند  نتیجه نشان داد که ما شیوه درستی را در پیش گرفته ایم ولی می توانیم از قبل بهتر و قوی تر ظاهر شویم.
 
عملکرد ما خیلی فوق العاده نبود، ما در دو دیدار اخیر بازی زیبایی را از خود نشان ندادیم، اما به خوبی توانستیم دفاع کنیم مضاف براینکه در بازی های آتی باید تکنیک و شجاعت خود را نشان دهیم.
 
ویدال: از هیچ تیمی هراس نداریم
 
آرتور ویدال زننده تک گل پیروزی بخش یوونتوس در مرحله رفت و در نهایت عامل صعود این تیم نیز افزود: من از هیچ تیمی هراسی ندارم، و فکر می کنم تمام 4 تیمی که به مرحله نیمه نهایی راه یافته‌اند از شایستگی و قابلیت لازم برخوردارند و ما باید منتظر روز جمعه باشیم که ببینیم در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف چه تیمی برویم؟
 
ما هم اکنون به صورت علمی و فنی بازی می کنیم و به بلوغ کامل یک تیم رسیده ایم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: موناکو ، یاردیم ، فینال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.