در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 4 تیم امشب سه شنبه 25 فروردین به مصاف هم روند.

در دربی مادرید باز هم بخت با رئال خواهد بود؟/جهنم بانوی پیر در انتظار شگفتی سازان متمولبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در چارچوب دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان امشب 4 تیم به مصاف هم می روند.
 
**اتلتیکو مادرید - رئال مادرید
 
در یکی از حساسی ترین دیدارهای امشب باشگاه اتلتیکو مادرید به مصاف رئال مادرید مدافع و مدعی عنوان قهرمانی که تجربه 10 قهرمانی را در کارنامه خود وارد می رود.
 
شاگردان دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید در 6ب ازی اخیر مقابل رئال ماردید، طعم شکست را نچشیده است.
 
تیم دوم شهر مادرید در فصل جاری بازیکنان زیادی جذب کرد و تورس را از میلان به اتلتیکو آورد اما با این وجود نتوانسته توفیقات فصل گذشته را تکرار کند و به طوریکه فاصله زیادی با بارسا ورئال در لالیگا پیدا کرده است این تیم هر چند در لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی درخشان ظاهر شد اما در ادامه مصاف بسیار سختی در برابر بایر لورکوزن داشت بطوریکه در نهایت با ضربات پنالتی توانست از مصاف این تیم بگذرد و حریف رئال در مرحله یک چهارم نهایی شود، اما تیم دوم مادرید در فصل جاری برابر حریف دیرینه خود آمار خوبی داشته به طوریکه توانست از 6 رویارویی و تقابل با سفیدپوشان سانتیاگو برنابئو 4 بازی را با پیروزی و 2 بازی را با تساوی پشت سر بگذارد.
 
در سمت دیگر میدان شاگردان کارلو آنچلوتی قرار دارند که علیرغم افتی که در نیم فصل داشته‌اند حالا خود را باز یافته‌اند و در 3 هفته اخیر با عملکرد بسیار خوبی که داشتند، موفق شدند اختلاف امتیاز خود را با باشگاه بارسلونا به رقم 2 برسانند تا در صورت ناکامی کاتالان ها یا لغزش آنها صدر جدول را از آن خود کنند.
 
رئالی ها در رقابت های لیگ قهرمانان تا قبل از رقابت های دیدار بازگشت شالکه که در آستانه حذف قرار گرفتند، عملکرد فوق العاده ای داشتند و توانستند تمام بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند اما رئالی ها که همیشه در رقابت لیگ قهرمانان ورویارویی شان برابر اتلتیکو خوش شانس بوده‌اند به دنبال آن هستند که با پیروزی برابر رقیب دیرینه خود در سایه بازگشت دوباره بیل، رودریگز و موردیچ مسیرشان را برای قهرمانی قدری هموارتر کنند.
 
**یوونتوس - موناکو
 
در دیگر دیدار مهم امشب یوونتوس در خانه میزبان موناکو نماینده لیگ فرانسه است.

بیانکنری ها در حالی به مصاف حریف خود می روند که پس از شکست برابر پارما تیم قعر جدولی اسکودتو مورد انتقادات زیادی قرار گرفتند، اما دیری نپایید که این نتیجه خود را جام حذفی ایتالیا برابر فیورنتینا جبران کردند و توانستند با نتیجه 3 بر صفر به فینال جام حذفی ایتالیا دست یابند از این رو بیانکنری ها با روحیه بسیار خوبی در خانه پذیرای موناکو هستند.
 
یوونتوسی ها از سال 2003،2002 تاکنون نتوانسته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست یابند، در این دیدار از انگیزه بالای برخوردارند، از طرف دیگر بیانکنری‌ها در بانوی پیر (ورزشگاه یوونتوس) در 11 بازی اخیر خود در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شکست ناپذیر بوده اند و حال تیم صدر جدولی اسکودتو سریA ایتالیا تشنه قهرمانی است.
 
بوفون، بونوچی، بارزاگلی، توز و آلوارا مورارتا که در رقابت های پایان هفته یوونتوس حضور نداشتند در این دیدار ظاهر خواهند شد، پوگبا نیز به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت.
 
در سمت دیگر تیم شگفتی ساز موناکو قرار دارد که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با کنار زدن تیم مدعی انگلیس یعنی آرسنال موفق شد به مرحله بعد صعود کند و رقیب یوونتوس قرار گیرد.
 
موناکویی ها در رقابت های این هفته لیگ فرانسه توانسته تیم مدعی مارسی را با نتیجه 3 بر صفر از میان بردارند به طوریکه لئوناردو یاردیم سرمربی باشگاه فرانسوی موناکو از آن به عنوان عامل پیروزی بخش برابر دیدار آتی تیمش در مقابل یوونتوس یاد کرده است.
 
باشگاه فوتبال موناکو از 11 سال پیش تاکنون به رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه نیافته است.
 
لاسیان تراوره بازیکن باشگاه موناکو به دلیل مصدومیت نیز قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار