سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی:

تفاهم نامه همکاری میان کمیته و ورزش نیروهای مسلح بسته می‌شود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: باید اذعان کنم که طی دو ماه آینده تفاهم نامه همکاری در راستای همکاری با ورزش نیروهای مسلح بسته می‌شود.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:ما در جمع ورزشکاران حضور پیدا کردیم تا شاهد مراسم تجلیل از ورزشکاران باشیم و باید عنوان کنم که مراسم خوبی بوده است.

وی در ادامه افزود: پتانسیل و ظرفیت خوبی در ورزش نیروهای مسلح وجود دارد و ما در نظر داریم ارتباط مناسبی با ورزش نیروهای مسلح برقرار کنیم.

هاشمی در خصوص تعامل با ورزش نیروهای مسلح عنوان کرد:‌به طور حتم ما خواهان ارتباط با ورزش نیروهای مسلح هستیم و طی دو ماه آینده تفاهم نامه همکاری ما بین کمیته ملی المپیک و ورزش نیروهای مسلح برقرار می‌شود که این تفاهم نامه در راستای شناسایی پتانسیل و ظرفیت‌ نیروهای مسلح و بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های این عزیزان است.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص همکاری با ورزش نیروهای مسلح گفت:‌ شاید به لحاظ ارگانی رابطه نداشته باشیم اما سعی می‌کنیم روابطمان را افزایش دهیم بحث نرم افزاری و سخت افزاری را تقویت کرده و سعی می‌کنیم به جهت مدال آوری ورزش نیروهای مسلح را توسعه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین مراسماتی در آموزه‌های دین مبین اسلام تحت عنوان تجلیل و قدردانی تعریف شده است و این مراسمات به تقویت ورزش قهرمانی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.